Egyre csak gyülekeznek a felhők a Victoria’s Secret fehérneműmárka felett. Hiába számított éveken át nagybetűs divateseménynek a show, melyen az angyalszárnyas modellek bemutatták a legújabb kollekciót, az inkluzivitás és a testpozitív szemlélet térnyerése óta veszélyes zuhanórepülésbe kezdett a VS renoméja.
Van azonban valaki, akinek a fehérneműs gigamárka szépen előkészített hanyatlása éppen kapóra jött, és ez nem más, mint Rihanna, aki már rég nem csak számainak köszönhetően sikeres, hanem a divat világát is sikerült meggyőznie arról, hogy stílusa dollármilliós üzletet hoz. Ennek egyik ékköve a Savage X Fenty fehérneműmárkája, ami bő egy éve jelent meg, és 2018. szeptemberi divatbemutatója a New York-i Divathét legnagyobb attrakciója volt.
Nem elég, hogy érzékiségtől átitatott bemutatójának minden pillanata maga volt az inkluzivitás és testpozitivitás, még olyan szupermodellekkel is sikerült fokoznia az érdeklődést, mint Gigi és Bella Hadid, Duckie Thot vagy a várandós Slick Woods, aki kis híján a bemutató alatt szülte meg kisfiát. Az idei divathéten pedig Rihanna ennél is tovább megy, ugyanis bejelentette, hogy a divatshow-t 200 országból streamelheti majd bárki, így nem csak egy szűk divatelit kiváltsága lesz elsőként látni a teljes kollekciót.