A bújócskázó operatőr
A film elején Richard Gere a volt feleségével beszél telefonon egy nagy ablak előtt, ahol a férfi alakja visszatükröződik. Amikor a beszélgetés végén Edward leteszi a telefont, a jobb vállánál jól látszik, amint az ott bujkáló operatőr hátrébb lép, hogy kislisszanjon a képből. Mint láthatjuk (mozgó képnél sokkal élesebben), kevés sikerrel.
A képmutatás
Az első tali még csak arról szól, hogy Vivian útba igazítja Edwardot, aki eltévedt a városban, ám a férfi egy idő után átengedi neki a volánt. Ekkor Vivian figyelmezteti utasát, hogy “Kapcsold be a biztonsági övet!”, és ő maga is megteszi, ugyanakkor később jól látszik, hogy bekapcsolt biztonsági öv nélkül vezet. A kis képmutató.
A kis autótolvaj
Miután befejezték együtt a kocsikázást a férfi Lotus sportkocsijával, Julia Roberts – akit a szülinapján így ünnepeltünk – leparkol a hotel előtt, elbúcsúznak, és a nő leül egy padra a buszmegállóban, hogy bevárja a következő járatot. Csakhogy a kocsikulcsot nem adta vissza Edwardnak, pedig ő vezetett. Talán hátsó szándékai vannak a járgánnyal?
A színváltó függöny
Amikor Edward először viszi fel Viviant a lakosztályába este, a nappalit jól kivehetően bézs színű sötétítőfüggönyök díszítik, reggel azonban ugyanezek a sötétítők csodával határos módon halványkékké változnak át.
Itt a piros, hol a piros
Vivian felmegy Edward lakosztályába, és miután aranyosan rácsücsül a faxgépre, kiveszi a csizmájából a kondomgyűjteményét, hogy a férfi válasszon közülük. A kamera egyszer Vivian, máskor meg Edward szemszögéből mutatja a színes gumikat, csakhogy a színek sorrendje kameraállásonként változik. Julia Roberts itt a piros, hol a pirosban tutira bajnok lenne.
A palacsintává változó croissant esete
Vivian és Edward együtt fogyasztják a reggelijüket. Julia Roberts – akit a fürdőruhás fotójáért cinkelnek mostanság – a fürdőköpenyében croissant-tal a kezében beszélget a férfival, ami aztán hirtelen palacsintává változik. A jelenetben nem ez az egyetlen hiba. Palacsintamajszolgatás közben jól látható, hogy miután a lány már kettőt harapott a palacsintájába, a palacsintán mégis csak egyetlen harapásnyom látható. Ez a fényűző élet teli van csodákkal.
A retkes talp esete
Vivian az első éjszaka után reggel fürdik egy nagyot a hatalmas kádban, majd fürdőköpenyben kimegy Edwardhoz elbúcsúzni, amikor a férfi munkába megy. Utána felugrik az ágyra, és jól látszik, hogy tiszta retek a lába. Két perccel egy fürdés után. Ezt hogyan csinálta?
A fura helyen matató lábujj
A párocska közös fürdőzése egy olyan képpel indít, amin egy lábujj a kád csapjával matat. Egy vágással később látjuk Viviant és Edwardot a kádban, ahol a férfi a nőn fekszik, de a kád csapja nem a lábuknál, hanem a fejüknél helyezkedik el. Valamelyikük piszkosul hajlékony lehet.
A mágikus óra
A történet vége felé járunk, a film rosszfiúja, Philip felmegy Vivian szobájába, és megpróbálja rávetni magát a lányra. Amikor az ellenáll, pofon vágja őt, és a pofon közben jól látni, hogy az órája leesik a kezéről. Egy pillanattal később viszont az óra ismét a kezén figyel. Varázslatos darab.
Az eső, ami sehol se volt
A végső nagyjelenetben Vivian otthon szomorkodik az esőben, miközben Edward a limuzinjában közelít felé, amelynek szintén esőcseppekkel teli az ablaka. Aztán jön a dudálás, hősnőnk hamisítatlan Julia Roberts-es mosollyal bámul ki az ablakán, és láss csodát: odalent nyoma sincs annak, hogy egy-két perce itt még esett az eső. Bezzeg amikor lentről mutatják a tűzlétrát, az még mindig nedves. Furcsán szárad ez a Los Angeles nevű város.
Olvasnál még a Micsoda nő!-ről?
- 13 Micsoda nő!-érdekesség, amiről nem hallottál korábban
- Ez lett volna a Micsoda nő! eredeti befejezése
- Készülőfélben a Micsoda nő! musical
- Ilyen a Micsoda nő! plakátja hátulról