
Az influencer annyit tesz: befolyásoló. Régen véleményvezérnek hívták az ilyet, aztán eljött 2018, és hirtelen mindenkiből influencer lett, akinek az átlagnál egy picivel több követője van Instagramon, akinek a széles családján túl mások is olvassák a blogját vagy aki már kellően híres ahhoz, hogy mindenféle márka értéket lásson abban, ha az illető a közösségi oldalakra feltöltött fotóin az adott márka ruhájában, szemüvegében, autójában, egyszóval termékével pózol.
Természetesen minél ismertebb valaki, annál inkább influencer tud lenni, nem véletlen, hogy például a rapper Kanye West felesége, Kim Kardashian is ebbe a körbe tartozik. Rá azt sem lehet rásütni, hogy bármiféle képzettsége lenne, tehát nem énekes, színész, élsportoló, ő csak simán híres. És mint ilyen, tökéletes megtestesítője az influencerségnek, nem véletlen, hogy például az alábbi öltözékét még Paris Hilton is megirigyelte.

Kim Kardashian megmutatta, Paris Hilton leutánozta (Fotó: Tumblr)
Talán erre akart utalni az Urban Outfitters ruhamárka, amely az alábbi szettet halloweeni influencer-jelmezként kínálja weboldalán. A jelmezt viselő modellt igyekeztek úgy beállítani, hogy emlékeztessen Kardashianre, aki szintén baseballsapkával és a fél arcát eltakaró napszemüveggel szokta tudatni a paparazzókkal, hogy most épp nem vevő a fotózkodásra.
lmkmn