Szabadidő

Kijelző kerül a kólásüvegekre a Star Wars miatt

Az üdítő palackjait egy különleges reklámkampány keretében alakítják át, nagy harc várható a limitált szériás kólákért.

Az ötlet a Coca-Cola szingapúri részlegétől érkezik: a kóláspalackokra kisméretű OLED-kijelző kerül majd, hogy ezzel reklámozzák a hazánkba december 19-én érkező új Csillagok háborúja-filmet, a Star Wars: Skywalker kora című folytatást.  

A kóláspalackokon a film két főbb szereplője, a Daisy Ridley által alakított Rey és az Adam Driver által megformált Kylo Ren látható, az apró kijelzőkkel pedig a kezükben tartott fénykardok érintésre kelnek majd életre, és kék, illetve piros fénnyel fognak világítani.

 

A megvalósítást a berlini Inuru nevű startupra bízták, amely különleges OLED-megoldások fejlesztésével foglalkozik. A speciális palackok címkéjébe beépített áramforrás is kerül majd, amely a DesignBoom értesülései szerint 500 alkalommal tudja majd megvilágítani a címkéket. A cég szerint környezetbarát módszereket alkalmaztak az aprócska kijelzők megalkotásakor, amelyhez nem használtak fel úgynevezett ritkaföldfémeket, amelyek gyakran előfordulnak az elektronikai eszközökben.

Az OLED-kijelzős Star Wars-kólásüvegeknek még BB8 is a csodájára járna (Fotó: Fórum Hungary)

A Coca-Cola 8000 palackot dob majd a piacra, a rajongók pedig a Facebookon, illetve az Instagramon közzétett iránymutatás alapján találhatnak majd rá a különleges üdítőkre. Arról sajnos nem szól a fáma, hogy érkezik-e a palackokból Magyarországra is. A promóció december 22-ig tart majd, így két nappal a következő Star Wars-film nemzetközi premierje után zárul majd le.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top