Aki látta a legújabb, igencsak megosztóra sikerült, mégis díjat-díjra halmozó legutóbbi Joker filmet, Joaquin Phoenixszel a főszerepben, emlékezhet az ikonikus jelenetre, amikor Joker egy bronxi lépcsőn lejti a saját fejlesztésű bohóctáncot.
Azóta turisták sokasága zarándokol el a Bronxban található „Joker lépcsőhöz”, ami lassan az odesszai Patyomkin lépcső népszerűségével vetekszik a híres, filmes vonatkozású lépcsők sorában. A műfaj ráadásul odáig fejlődött, hogy a szelfinek mára egy külön kategóriája lett a King Stairs-i jokeres pózolás. Ez persze el is kezdte idegesíteni a helyieket, akik eddig zavartalanul közlekedhettek a helyszínen, most viszont önmagukat és egymást fotózgató turisták közt kénytelenek haladni az egyébként meglehetősen forgalmas lépcsőn.
Ezt kihasználva a Burger King úgy döntött, hogy ha már a név is egyezik, új reklámkampányában beszól a bohócfigurával fémjelzett McDonald’s-nak, és megjutalmazza a Bronxban élőket, akik kénytelenek a bohóc(ok) miatt ennyi turistát elviselni: azok a vásárlók, akik az Uber Eats ételszállítónál a Kingstairs kóddal rendelnek ételt, ingyen Whoppert kapnak ajándékba.