Helen McMahon, Bangorból (Észak-Írország) téves hívások özönét kapta, miután kiküldtek egy e-mailt tévesen a telefonszámával.
Helen azután kapta a hívások özönét, hogy kiküldtek egy e-mailt, amelyben arra emlékeztették az embereket, hogy a határidő lejárta előtt költsék el a fennmaradó összeget a kártyájukról. A Spend Local nevű kormányzati program véletlenül adta ki a nő számát, az eredeti szám egy számjeggyel volt különböző Helen telefonszámától. Emiatt a hívások az észak-írországi Bangorban élő nőhöz és elsősegélynyújtó cégéhez érkeztek.
Azt mondta, csak azután jött rá, hogy mi történik, miután visszahívta az egyik telefonálót, aki elmagyarázott mindent.
„Azt hittem, ezek az emberek elsősegélynyújtó képzést keresnek karácsonyra” – mondta el Helen.
A legtöbben azért telefonáltak, mert ellenőrizni akarták kártyáik egyenlegét, és néhányan a kártyák elvesztését jelentették be. Az ír gazdasági minisztérium azóta bocsánatot kért a nőtől a hívászápor miatt.