Július 13-án tartották a Nemzeti sültkrumpi napot (igen, ilyen is van), és az alkalomra a Heinz egy csodálatos új termékkel állt elő: a kiskanál alakú sültkrumplival, aminek a formája pont arra lett kitalálva, hogy a krumplival együtt minél nagyobb ketchupmennyiséget adagolhass a szádba – írja a ladbible.
Az új találmány mellett a Heinz egy saját kutatásukról is beszámolt, miszerint az emberek a sültkrumplit ritkán eszik önmagában, 95 százalékuk szokott mellé valamilyen szószt – például ketchupot – tunkolni. Szerintük az emberek 84 százaléka érzi úgy, hogy a sültkrumplival eddig nem a megfelelő mennyiségű szószt tudták a szájukba adagolni, és ezért is álltak elő ezzel az új megoldással. Biztosak abban, hogy sokak tetszését elnyeri majd. Mi is: a világ ismét egy kicsit boldogabb hely lett. Csak ne gondoljunk közben arra, hogy a ketchup is hiánycikké válhat a klímaváltozás miatt.