Évről évre egyre több divatház és kozmetikai cég jelentkezik így október környékén olyan termékkel vagy kollekcióval, mellyel a mellrák megelőzésének fontosságára akarják felhívni a figyelmet, és eladásaikból rendszerint az ezzel az üggyel foglalkozó jótékonysági szervezeteket támogatják. Íme, a legizgalmasabb és legtrendibb termékek az idei felhozatalból.
Evelyn Lauder, az Estée Lauder divatház tavaly elhunyt, néhai alelnöke a mellrák elleni küzdelem egyik legismertebb alakja, a „rózsaszín szalag” mozgalom egyik elindítója volt. A cég minden évben limitált szériás termékcsaláddal jelentkezik, s ennek eladásaiból 20–50 százalékot egy mellrák megelőzésével foglalkozó szervezetnek ajánlanak fel. A 2012-es kollekció egy cukorkaszínű rúzsból, egy díszdobozos szájfényből és egy kígyóbőrmintás piperetáskából áll.
|
|
Bobbi Brown egy ecsetből és egy pirosítóból álló szettel rukkolt elő, melynek árnyalata és mintája a rózsaszín szalagra utal. A termék 35 dollárba kerül, és ebből minden eladott doboz után 10 dollárt egy mellrákkutatással foglalkozó alapítvány kap.
Donna Karan egyik legnépszerűbb parfümjét, a Cashmere Mistet adta ki limitált szériás csomagolásban a mellrákellenes hónap alkalmából. Aki a rózsaszín szalagos változatból vesz, az a parfüm 98 dolláros árának 20 százalékával szintén egy mellrákkutatással foglalkozó szervezetet támogat.
|
|
Az amerikai May28th óramárka vidám, rózsaszín karórákkal jelentkezett, amelyeket webáruházukban lehet megvásárolni. Ők az ezekből modellekből származó bevételek 10 százalékát ajánlják fel a nemes célra.
A H&M ebben az évben egy rózsaszín blúzból, egy sálból és egy kesztyűből, valamint egy mobiltokból álló minikollekció kiadásával támogatja a mellrák elleni küzdelem ügyét.
|
|
A Marks & Spencer szintén egy komplett kollekcióval készült, ebben fehérnemű, hálóruhák, törölközők, sminktermékek, valamint egy ágynemű-garnitúra találhatók. Az értékesítésből származó összeg 10 százalékát kapja egy felvilágosítással és rákkutatással foglalkozó szervezet.
Tommy Hilfiger divatguru két ismert színésznővel, Charlotte Gainsbourggel és Drew Barrymore-ral fogott össze a jó ügy érdekében. Limitált szériás táskájuk különleges kampányában Gainsbourg a modell szerepét vállalta magára, míg Barrymore divatfotósként debütált.
|
|
A Fashion Targets Breast Cancer nevű kezdeményezés 1996-ban Angliában indult, és ma már a divatipar mellrák elleni küzdelmének az egyik legjelentősebb megmozdulása. A kampányhoz évről évre más hírességek adják az arcukat, így többek között szerepelt már Twiggy, Natalie Imbruglia, Kylie Minogue, Claudia Schiffer, Sienna Miller, Georgia May Jagger és Pixie Geldof, a legújabb reklámarc pedig Karolina Kurkova szupermodell. Idén ő mutatja be azt a Ralph Lauren által tervezett, céltáblás lógóval díszített pólót, melyet 34,99 dollárért akár az interneten keresztül is bárki megvásárolhat, ha támogatni szeretné a mellrák elleni harcot.