Dukai Regina közösségi oldalait vizsgálta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). Arra voltak kíváncsiak, hogy tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősültek-e a celeb Facebook-oldalán és Instagramján 2016 áprilisától megjelenő posztok – írja a Zoom.hu a GVH közleménye alapján.
A különböző vállalkozások termékeit, szolgáltatásait és márkáit népszerűsítő tartalmak ugyanis Duka Regina rendezvényszervező cége és a Red Lemon ügynökség közreműködésével jelentek meg. A bejegyzésekért a vállalkozások ellenszolgáltatásban részesültek.
Ez persze nem tilos, ám a fogyasztók számára nem volt egyértelmű, hogy éppen egy reklámot néznek vagy lájkolnak. Jogsértést nem állapított meg a versenyhivatal, ezért bírságot sem szabtak ki. A továbbiakban azonban Dukai Reginának is fel kell tüntetnie, ha egy posztja szponzorált tartalom.
Dukai már a harmadik celeb, akinek posztolási szokásain változtatnia kell, a GVH korábban Kasza Tibort és Rubint Rékát vizsgálta.