A Marketing&Media magazin több kategóriában hirdetett győzteseket, a címlapokon, a tévészereplésben, a közösségi médiában. A teljesség igénye nélkül mutatjuk, mi lett a végeredmény.
Vegyük előre a címlapokat, ahol nagy volt a mozgás, és tekintve az év botrányait, sok olyan név is felkerült a listára, akikről a korábbi években nem is hallottunk. A TOP25 élén Hajdú Péter végzett, mert a magazin szerint a legtöbbször, vagyis 54 alkalommal szerepelt címlapokon, de a súlyozott pontszámításnak köszönhetően mégis Sarka Kata a győztes, és Hajdú a második helyen végzett. Demcsák Zsuzsa pedig harmadik lett.
Aztán egy újabb érdekesség: az idén másodszor vizsgálta meg a Marketing&Media magazin, hogy ki a legtöbbet nézett televíziós Magyarországon, amihez percre lebontott nézettségi adatokkal kalkuláltak. A híradósok és a magazinműsor-vezetők kikerültek a mérésből, így került az élre Kiss Ramóna, aki a Barátok közt után az X-Faktorban, a Reggeliben és a Celeb vagyok, ments ki innen! műsorban is szerepelt. Összesen 7,5 millió nézőt ért el. Második helyen Tilla áll, aki a TV2 műsorainak nélkülözhetetlen szereplője. Majkának is sikerült átlépnie a 7 milliós határt, ezzel ő lett a harmadik. Talán meglepő, hogy Ördög Nóra, Liptai Clauida és Ábel Anita sehol sincs ehhez képest.
Idén először a magazin megnézte, kik a közösségi média legnépszerűbb szereplői. A Facebookon ugyan Kasza Tibi vezet, de a nyomában van Rubint Réka és Hosszú Katinka, az Instagramot viszont Palvin Barbara uralja.
A címlapok, a tévé és a közösségi médiás felületek 25-25 legnépszerűbb sztárját bemutató listát, illetve a rangsorokra vonatkozó részletes elemzéseket a Marketing&Media magazin legújabb, a héten megjelenő számában olvashatja el.