Oszter Sándor nemrégiben arról számolt be, hogy feleségével hetekig fagyoskodtak a villájukban, mert elromlott a milliós költségen beszerelt gázkazánjuk.
A színész a TV2-nek azt mondta, hogy két éve szerelték be náluk az Immergas készüléket, amely nagyon drága volt, beszereléssel több millióba került, ám három hónapja nem működik. A szerelők sem tudták megjavítani.
A gázkazán gyártója most a Pénzcentrumnak reagált Oszter Sándor problémájára. Papp Viktor, az Immergas Hungária Kft. ügyvezető igazgatója azt írta: Magyarországon csak az erre feljogosított szakemberek végezhetik a gázkazánok beszerelését és beüzemelését. Emellett évente legalább egyszer kell felülvizsgáltatni a készüléket szakszervizzel.
Utánanézett Oszter Sándor konkrét kazánjának is. Kiderült, hogy a cég 2011 októberében értékesítette a készüléket egy kereskedelmi partnerének, aki aztán eladta egy szerelőnek vagy közvetlenül a fogyasztónak. Ám az első értékesítés óta eltelt 7 év alatt a kazánt hivatalosan nem üzemelték be, és karbantartást sem végzett rajta az Immergas által feljogosított szakember.
A cég szerint ebből arra lehet következtetni, hogy a gázkazán beszerelésének színvonala minősíthetetlen volt, alapvető hibákkal végezték el. Ez vezetett oda, hogy a fűtési rendszer és a gázkazán felmondta a szolgálatot.
A történet végül happy enddel zárult, ugyanis a cég egyik szakembere kiment a helyszínre, és másnap megint működött a milliós kazán.