Hirdetések, csatornatagság, Patreon támogatás, szponzorációk – ezek mind bevételt jelentenek Osváth Zsolt számára, aki rengeteg munkával és szerettei támogatásával váltotta valóra álmát: műsorvezető lett a saját YouTube-csatornáján. A valóságshow-szereplőből váló tartalomgyártó – aki már több mint 3 éve van jelen a legnagyobb videómegosztó platformon és közel 40 milliós megtekintésnél jár – az InfluenceAIR podcast új részében mesélt egyedi szerepéről a közösségi média világában, valamint azt is elárulta, hogy mennyit keres youtuberként.
Elmondása szerint az online térből származó bevételei körülbelül 50-60 százaléka a YouTube-ból, 25 százaléka a szponzorációkból, a többi pedig saját webshopjából és a Patreon támogatásokból tevődik össze. Ez utóbbinál összeget is említett: ez átlagosan havi 150-200 ezer forintot jelent, amit egyébként mindig jótékony célokra fordít.
Osváth Zsolt az elért sikerei mellett rendkívül büszke karitatív tevékenységeire is – mint például ételosztás hajléktalanoknak, az egykori gyermekotthona támogatása –, főként az összefogás ereje miatt, hiszen rajta kívül magánszemélyek, szervezetek és vállalkozások is részt vállalnak ezekben.