
Hogy pontosan mennyibe kerülhetett a Hell Energy Magyarországnak Bruce Willis, arról csak sejtéseink lehetnek. Mindenesetre sokatmondó az az összeg, amit a forgatás évében költött el reklámra a cég. Az Index szerint ez 1,2 milliárd forint volt 2019-ben. Idén pedig Michele Morrone után Megan Fox-t választotta az üdítőgyártó a kampánya arcának. De kik voltak a nagy elődök?

Megan Fox a Hell plakátján (Fotó: Megan Fox Facebook)
Hugh Jackman
Hugh Jackman a Farkas és A nyomorultak című nagy sikerű filmek sztárja egy Lipton reklámban tűnt fel 2012-ben. A hollywoodi híresség Budapest belvárosában fut, amikor felismeri egy bringás, akit képtelenség lerázni. Hugh amúgy a Lipton icetea nagykövete volt ekkor, így több reklámfilmet is forgattak vele.
Tony Curtis
Tony Curtis mindig büszként emlegette magyar származását, és rengetegszer járt nálunk. Szülei magyar zsidó bevándorlók voltak: édesapja, Emanuel Schwartz Mátészalkáról származott, édesanyja, Helen Klein pedig az akkori Magyarország területéről, Nagymihályról. Így természetesen szívesen vállalta a felkérést, hogy szerepeljen ebben a 2007-es Magyarországról szóló imázsfilmben.
Luís Figo
Az egész ország imádta Luís Figot, amikor megjelent kantáros nadrágban a tv képernyőjén, a Szentkirályi ásványvíz reklámjában. Beállt a gyártósorra és persze passzolgatott is párat a munkásokkal. 2010-ben lett a márka nagykövete, és máig az egyik legismertebb arca az ásványvízmárka kampányának.
Larry Hagman
A 90-es évek egyik legnagyobb sorozatsztárja, Larry Hagman is feltűnt egy MOL reklámban. Nem lehetett kihagyni azt a poént, hogy a Dallas Jockey-ja, a legnagyobb olajmágnás ajánljon motorolajat egy magyar benzinkúton. A videó úgy indul, hogy a kutas lecsapja a hófehér Lincoln limuzin motorháztetejét, majd Jockey a kamera felé fordul és így szól: Magyarországra kellett jönnöm, hogy egy ilyen jó minőségű olajat találjak. Egyszerűen zseniális!
Patrick Duffy
30 évvel később Bobby, azaz Patrick Duffy látogatott el a MOL székházba, hogy saját szemével győződjön meg Jockey állításáról.
Horst Fuchs
Horst Fuchs, a 90-es évek híres német teleshop marketingese egy UPC reklámban kapott szerepet 2011-ben, Winkler Róbert és Bazsó Gábor mellett. Fuchs jellegzetes stílusa miatt sok mém és paródia készült róla, és a neve máig sokak számára összefonódik a klasszikus teleshop-reklámok világával.
Eva Mendes
Eva Mendes a magyar FloeWater reklámfilmjében tűnik fel, és a műanyag-mentes üdítő mellett kampányol. Mendes nem először érvel a fenntarthatóság mellett, korábban részt vett a PETA állatvédő kampányaiban is, valamint New York & Company számára tervezett ruhakollekciójában is igyekezett etikus és környezetbarát anyagokat használni.
Michele Morrone
Michele Morrone olasz színész és énekes, a 365 nap és a Subservience sztárja, több Hell Energy reklámban is feltűnt az energiaital gyártó 2020-as kampányában. Ahogy a legtöbb hollywoodi sztár, természetesen ő is azt állítja, hogy lecserélte a kávét, és minden reggelt egy jó hideg Hell-el indít.
Bruce Willis
A Hell nagy dobása egyértelműen Bruce Willis volt. A Die Hard sztárjával két emlékezetes reklámot is forgattak, ami bármilyen klisé is próbál lenni, Bruce egyszerűen nem tudja elrontani. A forgatókönyvírók valószínűleg pontosan azt kapták, amit szerettek volna: a 90-es és 2000-es évek egyik legnagyobb akciósztárját, aki ahelyett, hogy helikopterekre lövöldözne, csak hűvösen kortyol egyet megnyerő sármjával a jeges kávéból, a gyönyörű Zuleyka társaságában.
Megan Fox
Végül, de nem utolsósorban, íme az üdítőgyártó cég legújabb nagy durranása: Megan Fox. A félperces reklámban szokás szerint nem sok fantázia van, és jóval kevesebb mondat is jutott a hollywoodi sztárnak, valószínűleg így is komoly pénzeket fizethettek ki a Transformers-filmek egyik főszereplőjének.