
Logót váltott a napokban a Zara, ám az új dizájntól sokan nincsenek elragadtatva, különösképp a szakmabeliek. Míg a fast fashion lánc korábbi logóján a betűk kissé túlságosan is távol helyezkedtek el egymástól, az újjal mintha ezt akarták volna kompenzálni, ezúttal ugyanis a betűket egymásba csúsztatták, szinte olvashatatlanná téve a feliratot.

A Zara régi és új logója
Egy dizájner a Twitteren már azt is igen találóan előrevetítette, hogy fog kinézni a márka logója néhány év múlva, ha ez a tendencia folytatódik:
Az új logót egyébként Fabien Baron, a francia Baron & Baron ügynökség kreatív igazgatója tervezte. A tiprográfia ráadásul feltűnően hasonlít ahhoz, melyet szintén ő a Harper’s Bazaar magazinnál használt a 90-es években.
Egyelőre nem tudni, hogy a logóváltás végleges vagy csupán a tavaszi-nyári kollekció kampányához kapcsolódik.