Hivatalosan maga az L Brands, a Victoria’s Secret anyavállalata törölte el az idei aktuális divatbemutatót, amit könnyen lehet, hogy soha többé nem rendeznek meg. Ebben leginkább az játszik szerepet, hogy tavalyi divatbemutatójuk igazi történelmi mélypont volt: soha ilyen kevesen nem voltak kíváncsiak az új kollekciót felvonultató angyalokra, mint 2018-ban. Ezzel együtt a New York Post értesülései szerint a cég küzd a veszteségességgel is.
A cég vezérigazgatója elmondta, itt az ideje, hogy fejlesszenek a marketingstratégiájukon, és nagyon úgy tűnik, ennek már nem a divatbemutató a leghatékonyabb formája. Bár már így is számtalan más eszközzel kapcsolatban állnak a vásárlóikkal.
A legendás Victoria’s Secret divatbemutatókat egyébként 1995 óta rendezik meg, és a márka olyan modelleket futtatott be szupermodellként többek között, mint Tyra Banks, Alessandra Ambrosio, Heidi Klum, Gisele Bündchen, Miranda Kerr és Adriana Lima. A show sokéves pályafutása során kapott már hideget-meleget. A legfőbb kifogás az volt, hogy a márka a divatbemutatók során nem tükrözi kellően az emberi test sokféleségét, kizárólag nagyon magas, vékony és mutatós modelleket vonultat fel. Erre válaszul a korábbi cégvezér transznemű és plus size modelleket is felkért a szexi fehérneműk bemutatására. Úgy tűnik, ez nem volt elég, komolyabb változásra volt szükség, hogy megfeleljenek vásárlóik igényeinek.
Via Ladbible