![Aelita: Queen of Mars](https://nlc.hu/uploads/2025/02/aelita-queen-of-mars-1920.jpg)
Ha egy híresség saját márkás emléktárgyakat, vagy épp parfümöt, ruhakollekciót dob piacra, az már régóta teljesen szokványos dolognak számít. A most következő öt celebtermék azonban már egyáltalán nem tűnik szokványosnak…
One Direction Monopoly
A brit One Direction fiúcsapat még fénykorában, 2014-ben dobott piacra saját Monopolyt. A társasjátékot nem csupán az együttes fotói díszítik, de gyakorlatilag a banda karrierjére „fordították le” le az egészet, az X-Faktor meghallgatástól kezdve a Brit Awardsig. A vasútállomások helyére a különféle turnék kerültek, míg az adókat például koncertjegyek vásárlásában lehet leróni. A társasjátékhoz ma már viszonylag nehéz hozzájutni, ám az internetes aukciós oldalakon felbukkan belőle olykor egy-egy doboz, igaz, ezeket jellemzően felárral lehet megvásárolni.
![One Direction Monopoly](https://nlc.hu/uploads/2020/12/b8655a892d0b0c8b6141ec65.jpg)
One Direction Monopoly
Mary-Kate és Ashley Olsen fogkréme
Mary-Kate és Ashley Olsen 2003-ban a jól ismert Aquafresh márkával együttműködésben rukkoltak elő saját fogkrémmel. Az Olsen-ikrek ekkor már 17 évesek voltak, azonban a tubusokra nem egy friss fotó, hanem egy 13 éves korukban készült felvétel került róluk, mégpedig azon egyszerű oknál fogva, hogy a terméket a kiskamasz korosztály számára szerették volna leginkább vonzóvá tenni. A fogkrémhez egyébként még annyi közük volt, hogy az ízét is ők maguk választották ki.
![Az Olsen-ikrek fogkréme](https://nlc.hu/uploads/2020/12/rs_560x415-140102162446-560-olsen-toothpaste-ls_-1214-1434065124.jpg)
Az Olsen-ikrek fogkréme
Gwyneth Paltrow illatgyertyái
Gwyneth Paltrow Goop nevű webáruházában jó pár minimum különös és/vagy értelmezhetetlen módon árazott termék kapható, mind közül azonban talán az idén megjelent illatgyertyák viszik a prímet. Januárban ugyanis piacra dobták az „Olyan illata van, mint a vaginámnak” nevezetű illatgyertyát, melyet a Heretic márka készített, majd ennek sikerén felbuzdulva a nyáron bekerült a kínálatba a termék „Olyan illata van, mint az orgazmusomnak” elnevezésű változata is. Az illatgyertyák darabját átszámítva mindegy 23 ezer forintnak megfelelő összegért lehet megvásárolni.
![Gwyneth Paltrow](https://nlc.hu/uploads/2020/12/open-uri20201104-3226-1245fds.jpeg)
Gwyneth Paltrow gyertyája
Kiss koporsó
A Kiss először 2001-ben kezdte árusítani a Kiss Kasketet, vagyis a zenekar logójával és fotóival díszített koporsót. A termék az együttes hivatalos emléktárgy-kínálatában is szerepelt éveken keresztül. 2011-ben aztán megújult dizájnnal ismét piacra dobták, méghozzá kétféle, standard, illetve limitált szériás prémium kiadásban is. Civil Kiss-rajongók mellett több hírességet is ilyen koporsóban helyeztek örök nyugalomra, így például Dimebag Darrellt, a Pantera és a Damageplan néhai gitárosát 2004-ben, illetve öccsét, Vinnie Pault, a Pantera 2018-ban elhunyt dobosát.
![A Kiss koporsója](https://nlc.hu/uploads/2020/12/kiss-kasket.jpg)
A Kiss Kasket
II. Erzsébet ginje
II. Erzsébetről kevéssé feltételeznénk, hogy szeszesitalhoz adná a nevét, ám a közelmúltban ez mégis megtörtént. A gin, mely a brit királyi család sandringhami birtokáról származó termések – főleg datolyaszilva, illetve citrom, verbéna, galagonyabogyók és az eperfalevél – felhasználásával készül, az uralkodóház hivatalos kollekciójának részeként került forgalomba. Egy 70 cl-es üvegért átszámítva mintegy 20 ezer forintnak megfelelő összeget kérnek, megvásárolni azonban kizárólag az Egyesült Királyság területén lehet, más országokban nem árulják és internetről sem lehet megrendelni.
![II. Erzsébet gin](https://nlc.hu/uploads/2020/12/image.jpeg)
II. Erzsébet ginje