nlc.hu
Trend
Bizarr celebtermékek

Fogkrémtől az orgazmus illatú gyertyáig – 5 bizarr celebtermék

A hírességektől egyáltalán nem szokatlan, hogy tisztes bevételkiegészítésként különféle termékeket dobnak piacra a saját nevük alatt, ám a most következő öt árucikk azért meglepő...

Ha egy híresség saját márkás emléktárgyakat, vagy épp parfümöt, ruhakollekciót dob piacra, az már régóta teljesen szokványos dolognak számít. A most következő öt celebtermék azonban már egyáltalán nem tűnik szokványosnak…

One Direction Monopoly

A brit One Direction fiúcsapat még fénykorában, 2014-ben dobott piacra saját Monopolyt. A társasjátékot nem csupán az együttes fotói díszítik, de gyakorlatilag a banda karrierjére „fordították le” le az egészet, az X-Faktor meghallgatástól kezdve a Brit Awardsig. A vasútállomások helyére a különféle turnék kerültek, míg az adókat például koncertjegyek vásárlásában lehet leróni. A társasjátékhoz ma már viszonylag nehéz hozzájutni, ám az internetes aukciós oldalakon felbukkan belőle olykor egy-egy doboz, igaz, ezeket jellemzően felárral lehet megvásárolni.

One Direction Monopoly

One Direction Monopoly

Mary-Kate és Ashley Olsen fogkréme

Mary-Kate és Ashley Olsen 2003-ban a jól ismert Aquafresh márkával együttműködésben rukkoltak elő saját fogkrémmel. Az Olsen-ikrek ekkor már 17 évesek voltak, azonban a tubusokra nem egy friss fotó, hanem egy 13 éves korukban készült felvétel került róluk, mégpedig azon egyszerű oknál fogva, hogy a terméket a kiskamasz korosztály számára szerették volna leginkább vonzóvá tenni. A fogkrémhez egyébként még annyi közük volt, hogy az ízét is ők maguk választották ki. 

Az Olsen-ikrek fogkréme

Az Olsen-ikrek fogkréme

Gwyneth Paltrow illatgyertyái

Gwyneth Paltrow Goop nevű webáruházában jó pár minimum különös és/vagy értelmezhetetlen módon árazott termék kapható, mind közül azonban talán az idén megjelent illatgyertyák viszik a prímet. Januárban ugyanis piacra dobták az „Olyan illata van, mint a vaginámnak” nevezetű illatgyertyát, melyet a Heretic márka készített, majd ennek sikerén felbuzdulva a nyáron bekerült a kínálatba a termék „Olyan illata van, mint az orgazmusomnak” elnevezésű változata is. Az illatgyertyák darabját átszámítva mindegy 23 ezer forintnak megfelelő összegért lehet megvásárolni. 

Gwyneth Paltrow

Gwyneth Paltrow gyertyája

Kiss koporsó

A Kiss először 2001-ben kezdte árusítani a Kiss Kasketet, vagyis a zenekar logójával és fotóival díszített koporsót. A termék az együttes hivatalos emléktárgy-kínálatában is szerepelt éveken keresztül. 2011-ben aztán megújult dizájnnal ismét piacra dobták, méghozzá kétféle, standard, illetve limitált szériás prémium kiadásban is. Civil Kiss-rajongók mellett több hírességet is ilyen koporsóban helyeztek örök nyugalomra, így például Dimebag Darrellt, a Pantera és a Damageplan néhai gitárosát 2004-ben, illetve öccsét, Vinnie Pault, a Pantera 2018-ban elhunyt dobosát.

A Kiss koporsója

A Kiss Kasket

II. Erzsébet ginje

II. Erzsébetről kevéssé feltételeznénk, hogy szeszesitalhoz adná a nevét, ám a közelmúltban ez mégis megtörtént. A gin, mely a brit királyi család sandringhami birtokáról származó termések  – főleg datolyaszilva, illetve citrom, verbéna,  galagonyabogyók és az eperfalevél – felhasználásával készül, az uralkodóház hivatalos kollekciójának részeként került forgalomba. Egy 70 cl-es üvegért átszámítva mintegy 20 ezer forintnak megfelelő összeget kérnek, megvásárolni azonban kizárólag az Egyesült Királyság területén lehet, más országokban nem árulják és internetről sem lehet megrendelni. 

II. Erzsébet gin

II. Erzsébet ginje

Mik vannak!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top