A John Lewis áruházlánc neve egyet jelent a megható karácsonyi reklámfilmekkel, amelyeket izgatottan várnak az ünnep rajongói. A cég idén egyelőre még nem mutatta be a soros kisfilmjét, azonban a mai napon közzétette az idei évre jósolt karácsonyi dekorációs trendeket – írja a Metro brit napilap.
A cég designerei különféle, a természet által ihletett stílusokat találtak ki, amelyekkel a vásárlók feldíszíthetik majd a karácsonyfáikat.
Ahogy Jason Billings-Cray, a John Lewis karácsony-specialistája a lapnak nyilatkozva elmondta, hogy a pandémia során sokakban felerősödött a természet iránti vágy és sokkal inkább megtaláljuk a szépséget a minket körülvevő természetben.
„A szélfútta tengerpartoktól a csobogó folyókon át, felfedeztük a színeket és érzéseket, amelyek inspirációt nyújtottak a tavalyi év során” – tette hozzá a szakember.
Ennek megfelelően a cég karácsonyi dekorációi különféle természeti jelenségekre utaló neveket kaptak: Snow Mountain (havas hegység), Gemstone Forest (drágakövek erdeje), Copper River (rézfolyó), Blush Coast (piruló part), de szerepel köztük a fényes város (Luxe City), az ünnepi mezők (Festive Fields), illetve egy különleges, Technicolour Supernature nevű kompozíció is.
Még több karácsony az nlc-n:
- Lehet, hogy már most elkéstünk a karácsonyi ajándékok megrendelésével
- Szocselnyik, gravlax és tibuk-tibuk: mi került a karácsonyi asztalra a nagyvilágban?
- Húsz éve minden nap végigeszi a karácsonyi menüt egy brit nő