A legendás bosszúruhát viselő Diana hercegnő képmásával díszített pulóvereket dobott piacra a Knitwrt márka. A 2020 óta létező cég termékein már korábban is olyan popkulturális ikonok híres képei bukkantak fel, mint például Salvador Dalí, Marilyn Monroe, Freddie Mercury, vagy épp a jelenkor legnagyobb sztárjai, köztük Taylor Swift, Timothée Chalamet vagy Gigi Hadid. Ez a sor bővült most a néhai walesi hercegnével.
A márka alapítója egy Chicagóban élő, reklámszakemberből lett divattervező Kris Cantu. Kezdetben saját kezűleg gyártotta a pulóvereit, ám annak köszönhetően, hogy a termékeit olyan sztárok is viselték, mint Lizzo, Gigi Hadid és Emily Ratajkowski, a Knitwrt elképesztően felkapottá vált és ma már egy komplett csapat dolgozik azon, hogy teljesíteni tudják a megrendeléseket.
A pulóverek egyébként nem olcsók, a Diana hercegnőt ábrázoló modell például 365 angol fontba, vagyis mintegy 160 ezer forintba kerül. A limitált szériás modelleket azonban így is rendszerint 24 órán belül elkapkodják.
A Duchess fantázianévre keresztelt pulóvert a londoni divathétre időzítve dobták piacra a Selfridges áruházzal, illetve a Highsnobiety médiamárkával együttműködésben. David Fischer, a Highsnobiety alapítója úgy véli, Diana hercegnő napjainkban is fontos kulturális ikon, minden generáció számára.
Mint ismeretes, a kis fekete ruhát, mely bosszúruhaként vonult be a divattörténelembe, Diana hercegnő 1994-ben a Vanity Fair partiján viselte a londoni Serpentine Galleryben. Ugyanazon a napon, amikor a televízió bemutatta azt a dokumentumfilmet, melyben Károly herceg először vallotta be nyilvánosan viszonyát Camilla Parker-Bowlesszal.
A ruhát Christina Stambolian görög kreátor három évvel korábban tervezte. A dizájner utóbb úgy nyilatkozott, Diana korábban túl merésznek találta a ruhát, ezért nem viselte. Eredetileg erre az alkalomra sem ezt akarta felvenni, hanem egy jóval visszafogottabb Valentino estélyit, ám az utolsó pillanatban végül a kis fekete ruha mellett döntött, mivel „millió dolláros” külsővel akart megjelenni.