Negyvenkilenc ország 400 szállodáját kérdezték meg, és a vendégek kívánságai, panaszai nem csak az ébresztőre és plusz takaróra vonatkoznak – derült ki a Skyscanner internetes szállodakereső portál által végzett felméréséből. A közzétett eredmények szerint “a lepedő túl fehér“, “a tenger túl kék” és “a jég túl hideg“, vagy “a fürdőkád túl nagy” jellegű panasz áll az első négy helyen. Az ötödik helyre “a barátnőm horkolása miatt nem tudtam aludni” panasz került, a vendég a szoba árának csökkentését követelte a problémája miatt.
Szerepel még “a vendég kutyája nem érezte jól magát a szállodában” – és ezért kártérítést is követelt a gazdi –, továbbá “a felszolgáló túl csinos volt”, “nem szerepelt marhasült a vegetáriánus menüben“, illetve “a szállodának nem volt tengerre néző ablaka“. Ez utóbbi panasz egy London szívében található Mayfair luxushotel, illetve egy tengerparttól 80 kilométerre található olaszországi szálloda esetében merült fel. A 10. és utolsó helyen egy feldühödött újdonsült anyós panasza áll, aki nem kapta meg a szálloda nászutas lakosztályát.
A bizarr kívánságok között az aranyérmet az “egész éjjel kérek óránként egy pohár vizet” óhaj nyerte el, ezt követik a “napi 15 uborkára”, illetve az ásványvizes mosdóra, valamint a mézfürdőre vonatkozó kívánságok. A kecskék elalvását segítő csengettyű csak ötödik helyen áll, megelőzi egy olyan vendég kívánsága, aki “csak a csirkék jobb combját” óhajtotta elfogyasztani. A “csokoládéfürdő”, döglött egér elszállítása, az egyetlen vendég által kért 16 párna és a “krokodilleves” zárja a különös kívánságok tízes listáját.