A Taban Air légitársaság McDonnell Douglas MD-88 típusú repülőgépe az iráni Meshedből tartott Karadzsba. A fedélzeten 150 utas és 7 fős személyzet tartózkodott.
Leszálláshoz közeledve a pilóták vizuális megközelítést kértek a légi irányítóktól, mivel látták a kifutópályát. Csakhogy ami előttük volt, az a 10 kilométerrel arrébb lévő Faht repülőterének leszállópályája volt.
Túl nagy magasságban voltak a leszálláshoz, ezért úgy döntöttek, átstartolnak, és újra megpróbálják a landolást. Ám még ekkor sem esett le nekik a tévedés. Ismét megközelítették a repülőteret, és csak ekkor jöttek rá, hogy nem Karadzsban fognak földet érni.
Alig egy méterrel volt a repülőgép a leszállópálya fölött, amikor ismét átstartoltak, és végül a tervezett helyszínen, Karadzsban szálltak le. A tévedés azért is megdöbbentő, mert az egyik kifutópálya 3660, míg a másik 1000 méter hosszú.
Az iráni légügyi hatóság súlyos incidensnek minősítette az esetet, és vizsgálatot indított. Annyi már most kiderült, hogy az alacsony magasságot jelző rendszer háromszor figyelmeztette a pilótákat, az első tisztnek pedig november 3-án lejárt a kereskedelmi pilótaengedélye.