Utazás

Dubajban ünnepelt Bódi Csabi és felesége, Gina

Dubajban ünnepelték 15. házassági évfordulójukat Bódi Csabiék

Tisztelet, önfeláldozás, önzetlenség és humor, ezek az összetevők kellenek a hosszú házasság receptjébe.

Bódi Csabi és felesége, Gina idén ünnepelték 15. házassági évfordulójukat, és hol máshol lehetne ezt romantikusabban megtenni, mint Dubajban.

Bódi CSabi és Gina

Bódi Csabi és felesége, Gina (Fotó: Instagram)

A nyaralásukról mesélt Csabi és azt is elmondta, mi a hosszú házasság titka.

„Mivel ez volt a 15. házassági évfordulónk, egy meglepetéssel indítottam, ugyanis titokban Business Class jegyeket vettem a repülőre. Gina elsírta magát örömében, amikor a repülőn szembesült vele, hova szól a jegyünk, ugyanis sosem utaztunk még ilyen körülmények között. Egy magas kategóriás szállodában töltöttünk 10 napot, utána pedig egy városi hotelban szálltunk meg az utolsó két napra. Voltunk olyan épületben, ami 360 fokos panorámájú, feszített víztükrös medencével rendelkezik az 50. emeleten és új múzeumokat is meglátogattunk. Ez már a hatodik alkalom volt, hogy Dubajban nyaraltunk, tehát igazából kevés az újdonság számunkra” – mesélte lelkesen a zenész.

Nem csak az évforduló miatt volt nagy dolog Csabiéknak, hogy el tudtak menni nyaralni. Másfél éve csúnyán megtámadta a koronavírus a mulatóst, aki majdnem életét vesztette a vírusban.

„Majdnem meghaltam a Covidban 2020 november elsején. Nem szeretném felszakítani a sebeket, de nem sok hiányzott, hogy elhagyjam ezt a világot, és akkor csak olyanok jártak a fejemben, hogy megérem-e a kislányom és a fiam születésnapját, vajon meg fogom újra ölelni a családomat. Azóta nem voltunk sehol nyaralni, a kórházi ágyon fekve ezekről a pillanatokról ábrándoztam. A családomról, a közös élményekről. Ez egy beteljesült álom volt, nem olyan, amit az ember kisgyerekként álmodik, hanem egy olyan, amit kábé utolsó kívánságként kíván azon a bizonyos ágyon” – emlékezett vissza.

15 évet nem lehet egy este alatt megünnepelni. Ugyan a szerelmesek eltöltöttek pár romantikus órát egy tengerparti étteremben, nem csak ennyiről szólt az ünneplés.

„Nem emelnék ki egy napot, hiszen ezen a nyaraláson minden egyes nap az ünneplésről szólt. Mindennap hálát adtunk egymásnak ezért a 15 évért” – ezután felmerül a kérdés, hogy mi volt Csabi legkellemesebb emléke, erről a sok évről. „Talán a két gyermekem születése. A második gyerekünk, Lilien születésén hoztam a formámat. Császármetszéssel született, és amikor kibújt a pici, akkor azt mondtam a feleségemnek: Jaj, nagyon szép és kisfiú lett! Gina világéletében kislányt akart, úgyhogy gondoltam, megviccelem.”

A kapcsolatuk egyik fő eleme a humor, a tisztelet, az önfeláldozás, az önzetlenség tette hozzá az emlékhez Csabi. Talán ez lenne a hosszú házasság titka?

„Igen, a tisztelet, az alázat, az önfeláldozás. Ha valamit csinálunk, akkor azt úgy csináljuk, hogy a másiknak a lehető legjobb legyen” –válaszolta. – Mi úgy vagyunk szerencsések, meg apumék is, hogy nem kell megváltoztatnunk a másikat. Csiszolódni kell, de nem kell megváltoztatni a személyiségünket.”

Nem olyan régen ifjabb Bódi Csabi is megházasodott, kíváncsiak voltunk rá, vajon ezekkel a jó tanácsokkal engedte útjára édesapja.

„Az az igazság, hogy Csabi nem tartja a roma hagyományokat, amivel nincsen baj, hiszen modern világot élünk, így hát ő már egy éve együtt élt a feleségével a házasság előtt. Természetesen tanítom, okítom, mondok neki példát, hogy mi a helyes és a helytelen. De valójában annyira nem kell tanítani, hiszen együtt élünk és ő látja, hogy hogyan működik egy jó házasság” – zárta szavait Bódi Csabi.