Mint arról beszámoltunk, a koronavírus-járvány miatt áprilisban leállt a 100E reptéri busz közlekedése, azonban a járatra – a BKK szerint egy technikai probléma miatt – továbbra is lehetett jegyet vásárolni.
És sokan vettek is, több mint 14 millió forint értékben vásároltak jegyet az utasok egy olyan buszra, ami nem is jár. A hibára a Közlekedő Tömeg hívta fel a figyelmet, ami után a BKK közölte, hogy a jegyek visszaválthatók, és megteszi a szükséges intézkedéseket, hogy ne lehessen fölöslegesen jegyet venni.
Azóta eltelt több mint egy hét, de a Közlekedő Tömeg szerint a BKK továbbra is sarcolja az utasokat, vagyis még mindig lehet jegyet venni a nem közlekedő reptéri járatra. Sőt, a 750 forintos hajójegyeket is árulják, pedig április óta a hajók sem közlekednek.
A Közlekedő Tömeg azt várja, hogy a BKK állítsa le az érintett járatokra a jegyértékesítést, vállalja a felelősséget, és számoljon be arról, milyen döntéseket hoztak a probléma megoldására. Az egyesület emellett a személyes felelősségek tisztázása érdekében feljelentést tett ismeretlen tettes ellen üzletszerűen, jelentős értékre elkövetett csalás bűntette miatt.
(Kiemelt kép: MTI/Illyés Tibor)