Nehezen viseli a kritikát Joseph Smith, az észak-yorkshire-i Guisborough-ban található Smokin’ Joe’s tulajdonosa. Különösen azon akadt ki, hogy – szerinte – olyanok kritizálták az éttermét, akik nem is jártak ott.
A Smokin’ Joe’s nemrégiben egy étkezési kihívást hirdetett meg a közösségi médiában. De a verseny hírére sokan fanyalogni kezdtek, hogy ennyit képtelenség megenni és ez nem más, csak ételpazarlás. Erre az étterem a bírálók alacsony IQ-jára tett utalásokat.
Egyikük, Dustin szakszerűtlennek minősítette a cég magatartását, és azt mondta, hogy az élelmiszer-pazarlás körüli nézeteltérésnek soha nem lett volna szabad ennyire elfajulnia. Társa, Michael is negatív véleménnyel volt az étteremről.
Josephnek több sem kellett, úgy döntött, visszavág az éttermét kritizálóknak, ezért a neten leghangosabb ellenzőkről, Michaelről és Dustinról nevezte el a két legújabb hamburgerét. „Szeretném hangsúlyozni, hogy ezeket a hamburgereket trollokról neveztük el. Ezek csak internetes entitások, és nem valódi ügyfelek, akik valaha is jártak az étteremben.”
Emellett azt is kiírta, hogy akinek nem tetszik valami a Smokin’ Joe’s-ban, az egyen a McDonald’s-ban. Az étteremtulajdonos hangsúlyozta, hogy nem szeretné elidegeníteni azt az ügyfelet, akinek jogos panasza van. „Mi egy professzionális üzlet vagyunk, és ha valakinek jogos panasza lenne, azt a megfelelő módon kezeljük, és értékelünk minden visszajelzést, legyen az jó vagy rossz, amíg jogos.”
A közösségi média felhasználóit azonban megosztja Joseph trollokkal kapcsolatos megközelítése. Míg néhányan dicsérték a lépést, és azt állították, hogy szívesen látogatnák meg az éttermet, mások kevésbé voltak lenyűgözve. Volt, aki ezt írta: „Miért viselkedne így bármely vállalkozás? Függetlenül attól, hogy mi történt vagy nem történt, a közösségi médiában szkanderezni tényleg szakszerűtlen.” (VIA)