A Dawson és a haverok című sorozatból ismert színésznő a most már törölt tweetben szörnyűnek nevezte a légitársaságot, mert állítólag más járaton akarták utaztatni, mint kilencéves lányát.
„Hé, Delta! Köszönöm, hogy törölték a járatom, majd átirányítottak, és végül szétválasztottak minket a gyermekemmel. Szörnyű!”
Phillips természetesen nem hagyta egyedül a lányát, és végül is együtt tudtak utazni. A Delta Airlines azonnal válaszolt a színésznő tweetjére. Bocsánatot kértek, és biztosították arról, hogy „ez nem jellemzi a Delta Brand ügyfélszolgálatát”.
A légitársaság elmondta azt is, hogy anya és lánya foglalása valójában különböző időpontokban történt, így amikor a járatot törölték, nem tették őket azonos másik járatra. A Delta Airlines végül kárpótlásul visszafizette azon jegyek árát, melyeket a színésznő nem vett igénybe.