marketing
Az Aldi borzalmas faviccel ment elébe április 1-jének
Pénzért életet? Az adománygyűjtő hirdetések nyomasztó valósága
Pattanásos modellek és Braille zokni – Amikor az ember diktálja a divatot
„Nézem a szolgáltatás mögött az embert” – Kothencz Ildikó körmösmarketinges
Oltásos pizzát és vakcinapálinkát tessék! Inkább már nevetünk a saját nyomorunkon
A Coca-Cola külön üdítőt gyártott a nihilistáknak, de nem jött be
„Megszoktam már, hogy nem lehet azonnal beleharapni a sütibe” – Milyen egy influenszer társának lenni?
Mindenkinek mást jelent a karácsony, a közös pont a Tesco
Hatalmas buli lesz a villamosra várni
Egy-egy karton kokainos bort kaptak a 19. század első influencerei
Mindenki kiakadt a Netflix gyomorforgató buszmegállós promóján
Kitaláltak egy rémtörténetet, és elhitették a világgal – 17 éves a Blair Witch Project
Tanulj nálunk digitális marketinget!
„Egyáltalán nem volt könnyű vezetővé válni!” – Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen Bank retail kommunikációs csoportvezetője
„Nyugodt vagyok akkor is, ha nincs térerő” – Herr Mónika, a Deichmann marketingvezetője
„Minden tettemmel, ötlettel a fejlődés lehetőségét keresem” – Móricz Szilvia, a Ramada Resort Aquaworld Budapest értékesítési és marketingigazgatója
Geszti Péter milliókat kap Andy Vajnától?
„Szép leszel, mert azt mondtam!”
Tovább nyílik a látogatottsági olló a Nők Lapja Café javára!
A szerkesztők kedvenc cikkei
„Nálunk igazi nőuralom van!” – csajok a fórumról
De mit keresnek a nők a neten?