Kisebb botrány tört ki egy szülés utáni termékeket forgalmazó cég, a Frida Mom reklámja miatt, amiben egy szülésen épp csak átesett anyuka kemény éjszakáját mutatják be, aki, mint a nők többsége szülés után, fájdalmakkal, sebekkel, vérzéssel küzd, miközben az újszülött csak sír és csak sír…
A valóságot hűen tükröző reklám azonban, ahogy mondani szokás, kicsapta a biztosítékot az Oscar-gálának otthont adó ABC csatorna munkatársainál, akik egyszerűen nem voltak hajlandóak leadni a kisfilmet. A csatorna döntése pedig igencsak megosztotta a közönséget.
Voltak, akiket meglehetősen felháborított a döntés, egy másik tábor még több hasonló reklámot követelt. Ugyanakkor azok a hangok is megjelentek, amelyek a kettős mércére hívták fel a figyelmet a reklámiparban, hivatkozva az erekciós, és prosztatával összefüggő „férfi” reklámokra, amelyek gond nélkül képernyőre kerülhetnek.