Életmód

Giga méretű pontyot fogtak a Balatonon

Több mint 21 kilót nyomott a tőponty súlya.
ponty, hal, horgász

A halat Szoják Benedek fogta ki, akinek a Balaton jelenti a pontyhorgászat csúcsát.

„Nagy reményekkel vágtunk neki a tavaszi balatoni túránknak, ami végül minden várakozást felül múlt. Egy felejthetetlen hetet töltöttünk Peti barátommal és csapattársammal a Györöki Stég-en. A taktika és a csalik olyan jól működtek, hogy megállás nélkül érkeztek a kapások. A hét folyamán talán a szelektálás volt a legnehezebb feladat. Számomra a megoldást egy teljesen naturális jellegű csali jelentette, ami nevezetesen az idén megjelent Kókusz&Tigrismogyoró bojli volt.

A viharos időjárás nem könnyítette a dolgunkat, éjjeli minuszokat és olykor még havazást is kaptunk. A kedvezőnek abszolút nem nevezhető időjárás és a hideg víz ellenére rengeteg halat fogtunk. Számszerüsítve, közel 500 kiló összfogással és bőven 13 kiló feletti átlagsúllyal zártuk a túrát. Horgászatunk alatt a kamera is végig forgott, megörökítve minden fontos pillanatot. Balatoni projektünk nagy filmje pedig hamarosan megtekinthető lesz a Haldorádó You-Tube csatornáján” – írta a Facebookon a fiatal horgász.

Szoják Benedek Horgásztársunk balatongyöröki 20 felettije. A képeken látható masszív pikkelyes 21,65 kg-ot nyomott...