Az RTL Magyarország belép a streamingpiacra és RTL+ néven saját, előfizetéses, reklámmentes streamingszolgáltatást indít – mondta Vidus Gabriella, a tévétársaság vezérigazgatója az RTL.hu-nak.
„A piacon ez lesz az egyetlen olyan platform, aminek kimondottan az a célja, hogy helyi magyar nyelvű tartalmat szolgáltasson az előfizetőinek. Fontos hangsúlyozni, hogy ebben az esetben nem a jelenlegi lineáris műsorainkról beszélünk, hanem kizárólag erre a platformra készülő, speciális tartalmakról” – mondta a vezérigazgató.
Vidus Gabriella hozzátette, hogy az RTL+-on lesznek saját gyártású és vásárolt fikciós alkotások, dokumentumfilmek, realityk, az első 12 hónapban 12 exkluzív tartalom érkezik.
Az idén 25 éves magyar RTL-nél nem ez az egyetlen változás, a csatorna nevet és arculatot váltott.
(Kiemelt kép: Unsplash)