Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Vision express így jártam

aliasz
Létrehozva: 2009. november 23. 13:51
A történet nov.11.én kezdődött, mikoris fent nevezett üzletben monitor szemüveget szerettem volna csináltatni! Teljesen készségesen, zökkenőmentesen sikerült is kiválasztani mindent a hölgy közölte, hogy mivel nem dioptriás, hanem teljesen általános üveglencséről van szó, elvileg 3-4 nap alatt kész is lehet a szemüveg, de "hivatalosan" 7-8nap az teljesen biztos időpont és telefonon értesítenek, ha elkészűlt a várva-várt szemüveg! A kálvária ma kezdődött (11 nap után)megtettem azt az apró "szívességet" feléjük, hogy méltóztattam telefonon érdeklődni, ugyan miért is nincs még kész a szemüveg?! És most tessék kapaszkodni, közölték, hogy nézzem meg a vállalási dátumot a papírkámon, mert 11.30, amikorra is teljesíteniük kell a tranzakciót... Ámulva vettem észre és eszembe sem jutott, hogy ezt írják a papírra a szóban konkrétan ígért 7-8 napra. álítólag a lencsét megkapták, de elpattant beillesztéskor, így újat kellett rendelni, ami ki tudja mikor érkezik, egy ilyen nagy multi, igencsak forgalmas üzletébe. Se egy telefon, sem értesítés, hogy türelem, kézben tartjuk a dolgokat.... továbbá az elmondásuk szerint az általuk a papíron feltüntetett dátum, csak irányadó, ezért mondják szóban a 7-8 napot! Ezek után természetesen szerettem volna elállni a vásárlástól (sajnos én naív a teljes összeget kifizettem (közel 60.000ft) , de ehez nem járultak hozzá, mondjuk felsőbb vezetéssel nem tudtunk értekezni, csak a flegma és cinikus üzletvezető helyettes 20 év körüli csitrivel (bocsánat a megfogalmazásért, de ez illik rá legjobban).Miután azt is közölte, hogy a félkész szemüveget akár el is vihetem fél lencsével... Panaszkönyve beírtam, se szemüveg, se pénz és ha a panasz orvoslási határidejét nézem 2 héten belül elvileg semmi érdemi döntésre nem is számíthatok, mit tegyek, vagy tehetek-e valamit, egy ilyen ÓRIÁS multival szemben, aki minden oldalról kipányvázza magát?!Köszönettel:Aliasz
  1. 2021. június 24. 07:4328.

    Senki ne csináltasson a Vision Express-nél szemüveget!
    Az enyémet rosszul csinálták meg.
    Bemérték hogy a dioptriák nem egyeznek meg a megrendelőn szereplő értékekkel, de nem voltak hajlandóak újat készíteni. Dobhatom a szemétbe az új szemüvegemet.

    előzmény:
    fellnerakos78@gmail.com (27)
    2021-05-16  09:42
  2. 2021. május 16. 09:4227.

    Ugy latszik a ceg 12 ev alatt sem változott semmit. A magam részéről majdnem szo szerint egy masik ugy kapcsán ugyanezt tudom leírni. Magyarorszagon ilyen a kiskereskedelemben a szolgáltatói szemlélet. Persze kivételek mindig vannak. Az ok az alulfizetett, többségében képzetlen munkaero, akinek nem érdeke a vevő megtartása. Aki élt a Kádár rendszerben is, az tudja ez a szemlélet generaciosan onnan ered. Ezeknek a hölgyeknek nagy resze biodiszlet az ilyen cégeknél. 

  3. 2009. november 23. 18:3926.
    Márpedig a cég tartozik felelősséggel az alkalmazott hozzáállásáért! Ha tetszik, ha nem! Kiskereskedelemben dolgoztam és a főnököm próba képpen az igencsak számos batári köréből mindig teszteltetett minket! Nem bőgtünk le, de nem is engedtem volna meg ilyen flegmaságot az tuti, ám engedékeny bárányka sem voltam soha! Úgyhogy meg is tettem a szükséges lépéseket, hogy ne járassa le a munkáltatóját többet...S minthogy ennél a cégnél történt a dolog, igenis tudatosan kiírom, mert ha másképp nem, így lehet vmi illetékes fülébe jut és ennél jobb fórumot nem kimondottan találtam a problémámat röhögcsélve fogadó "úrhölgy" viselkedésének megosztására...PONT!
    előzmény:
    attel (23)
    2009-11-23  16:47
  4. 2009. november 23. 18:3325.
    köszönöm szépen, kedves vagy!
    előzmény:
    linagy (24)
    2009-11-23  17:02
  5. 2009. november 23. 17:0224.

    Szia!

     

    Örülök, hogy megoldódott a problémád. :) És ugyanazt akartam én is írni, amit Te. :) Csak lehet, hogy kicsit túl komplikáltam. :)

    Használd egészséggel a szemJoe-dat.

    előzmény:
    aliasz (20)
    2009-11-23  16:30
  6. 2009. november 23. 16:4723.

    Olvastam már a hozzászólásom előtt is a hsz-eket. DE ha neked nem a céggel van bajod, mert mint mondtad előtte az egész család oda járt, akkor miért kell megnevezni őket. Mert ahogy írtad, hogy megoldódott a helyzet, tehát a cég megtette, amit lehetett... Mindenhol előfordulhatnak rosszkedvű, arogáns alkalmazottak, üzletvezetők, de ez nema  cég hibája! Hidd el, hogy az a "20 éves kis csitri" hosszú kiválasztási folyamatok után került oda, és bizonyult megfelelőnek...

    Én csak azt mondom, hogy itt, ennyi ember előtt kár a V.E. hitelét rontani, mivel Te magad is bevallod, hogy nem a céggel van a baj... 

    Ezt az egész történetet elmesélhetted volna név nélkül is... 

     

    UI.: Semmi közöm a fent említett céghez, csak én, mint még nem csalódott fogyasztójuk, nem tartom ezt igazságosnak...

    előzmény:
    aliasz (22)
    2009-11-23  16:36
  7. 2009. november 23. 16:3622.
    ha visszaolvasol láthatod a konkrét problémát, a céggel eddig nekünk sem volt bajunk az egész család oda jár szemüveget csináltatni a stílus volt kissé lekezelő, amit egy 20 éves csitritől nem tűrök! De a kálvária megoldódott:)
    előzmény:
    attel (18)
    2009-11-23  15:41
  8. 2009. november 23. 16:3321.

    Ha visszaolvasol, meglátod a konkrét problémát, ami az óta megoldódott...nem húzom le a céget, csak a hozzáállást, s minthogy az alkalmazottakért ők felelnek! Pláne egy üzletvezető helyettesnek kicsit vevőbarátabb hozzáállást kellene tanusítani a mostani kereskedelmi világban, sztem....

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_379594 (17)
    2009-11-23  14:55
  9. 2009. november 23. 16:3020.
    Köszönöm szépen a hozzászólást, megértő vagyok kellő kommunikáció mellet, de az eladó(üzletvezető helyettes) flegma, cinikus stílusa kinyitott a bicskát a zsebemben, a szemcsi itt csücsül az orromon, ahogy az ügyfélszolgálatot felhívtam 5 percen beül hívtak az üzletből, hogy mehetek érte, kaptam egy ajándék szemtokot is...nem a tény volt a problémám, hanem az elbánás sajnos nem egyformák a hozzáállások az eladók részéről!
    előzmény:
    linagy (16)
    2009-11-23  14:53
  10. 2009. november 23. 16:2419.

    sajna az Ofotért is hozzájuk tartozik, mint teganp megtudtuk...

    De megoldódott:))

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot, panaszt tettem ott is és 5 percen belül hívtak az üzletből, hogy mehetek a szemüvegért, így már itt is van az orromon és jónak tűnik, ezt hívják Happy Endnek!

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_829541 (12)
    2009-11-23  14:44
  11. 2009. november 23. 15:4118.

    Szia!

     

    Átérzem a helyzetedet, de hogy ne csak rosszat írjunk a nevezett cégről, leírnám a mi esetünket is.

     

    Anyukámmal együtt indultunk el új szemüveget csináltatni mindkettőnknek. Nekem már a korábbi szemügém is tőlük volt (1 óra alatt!!!) Most csak a keret választása ment lasabban. Körültekintő akartam lenni. Átmentem a Ofotértbe is, és nagy megdöbbenésemre majdnem ugyanazok a keretek voltak, mint a Vision-ben csak sokkal drágábban...

    Végülis sikerült kiválasztanom egy keretet, és mivel plusszos lencse kellett megmondta a lány, hogy ez eltart egy hétig is... Ez egy szombaton volt... Hétfőn már hívtak, hogy kész a szemüvegem és mehetek értük.

     

    Anyukámmal is nagyon rendesek voltak. Neki multifokális lencse kellett. Közölték, hogy arra 2 hetet kell várni. Még le sem telt, de hívták, hogy jöhet érte. Mikor ment, akkor az eladó lány közölte, hoyg van egy kis gond... Most vették észre, hogy nem lett túl esztétikus az egyik lencse becsiszolása, és ezért berendeltek egy új lencsét INGYEN, és majd INGYEN becsiszolják!!! Addig ha gondolja, használhatja, de majd egy fél napra vissza kéne hozni, hogy megcsinálhassák.

    Itt hozzá kell tennem, hogy se Anyum, se én észre se vettük, hogy hol a bibi... Pedig azért mindketten kínosan szoktunk ügyelni a részletekre... 

     

    Szóval a Vision volt annyira jófej, hogy egy minimális kis hibán, amit el is tusolhattak volna, magukra vállaták... Azért azt is hozzátenném, hogy a lencse 60 000 volt...

     

    Na csak ennyit akartam. Ne általánosítsunk az egész cégre, mert én még nem csalódtam bennük!!! (Szeretettel ajánlom, a Duna Plázában és a Károly krt.-on lévő üzletüket!)

    előzmény:
    aliasz (1)
    2009-11-23  13:51
  12. Torolt_felhasznalo_770932
    Torolt_felhasznalo_770932
    2009. november 23. 14:5517.

    Meglepődtem, ugyanis férjem is, én is évek óta náluk csináltatjuk a szemüveget, az enyém viszonylag kis dipotriás, ezét 1 órán belül mindig készen is van, férjemé problémásabb, ahhoz rendelni kell a lencsét, de 1-2 héten belül mindig elkészül.

     

    Régebben máshol csináltattam a szemüveget, 2, de inkább 3 hetet mindig várni kellett rá, nem hiszem, hogy ez önmagában gond, inkább az, hogy akkor nem kell korábbi időpontot mondani, pláne nem mást írni a papírra.....

     

    A szemüveg árának viszont nem sok köze van a problémához, az nyilván függ a választott keret árától, a tanulság pedig a szokásos: nem kell előre kifizetni semmit, gondolom, ők se köteleztek erre, csak egy előleget kértek, ami normális.

     

    Szerintem itt a konkrét üzlettel, ennek vezetőjével, vagy a konkrét eladóval volt a gond, nem biztos, hogy rögtön a céget kell lehúzni, mert ahogy mondtam, mi a pécsi üzletről csak a legjobbakat tudjuk mondani. De persze az is lehet, hogy csak mi voltunk mindig szerencsések:)

    előzmény:
    aliasz (1)
    2009-11-23  13:51
  13. 2009. november 23. 14:5316.

    Szia!

     

    Kérlek mielőtt elfogultnak vélnél olvasd végig az egész hozzászólásomat. 

    Bár nem Vision-os, hanem a másik nagy üzletláncnál dolgoztam, de azért leírom a véleményem.

    Sajnos mivel a rendeléseket központilag teljesítik ezért sajnos kell várni a rendelésre. És igen bármikor előfordulhat, hogy csiszolás közben bereped, becsorbul a lencse. Ezt akár el is tüntethetnénk, (ahogy ezt egy kis magánoptika esetleg meg is teszi), de jobban jársz, ha e nem történik meg. Mert ez az esztétika rovására megy. Sajnos a boltban dolgozók nem tudják befolyásolni az eseményeket még akkor sem, ha ezt nagyon akarják. Egyébként elég ritka az a bolt, ahol csak egy optikus dolgozik. De a névtáblára az eladót írják ki központilag akkor is, ha végzett látszerész a kolléga.

    A vállalási határidő: egy általános vállalási határidőt tudnak a boltban szóban mondani, de amikor a rendelés készül a gép "köpi ki" az aktuális készlet alapján, hogy mikorra készül el a szemüveg. Persze csak akkor, ha a csiszolásnál nem történik valami probléma, mert akkor újra kell a lencsédet rendelni.

     

    ENNEK ELLENÉRE: Mivel manapság egy jó szemüveg nagyon drága, ezért fontosnak tartom a következőt. Nagyon fontos lenne, hogy a vásárlói reklamációkat megfelelően kezeljék. Nagyon sajnálom, hogy így intézték a dolgaidat. Sajnálom, hogy a rendelés felvátelnél ne vették észre, hogy a gép milyen dátumot hozott ki. És azt is hogy nem értesítettek a késésről sem, amikor becsorbult a lencséd. Valószínűleg azonban bíztak abban, hogy a papírodon lévő határidő előtt meg fog érkezni az új lencse. 30-án meg valószínűleg hívtak volna a késés miattA tapasztalatom az az, hogy abból a vevőből lesz a leghűségesebb vásárlónk, akinek a reklamációját készségesen intézzük. Értem az alatt azt, hogy úgy, ahogyan mi is szeretnénk, hogy az adott esetben bánjanak velünk.
    Nekem számtalan olyan vevőm volt, akinek hiába volt probléma egy szemüvegével, ha azt normálisan elintéztük, akkor állandóan hozzánk járt vissza, és hozta az egész családját. 

     

    A KONKLÓZIÓ: Már nem sok értelme van visszakérned a pénzed, mert már máshol sem kapnál hamarabb szemüveget, mintha itt kivárod, hogy újra becsiszolják. Tényleg nincs értelme idegesíteni magadat. Esetleg legközelebb válasz az adott vagy másik hálózaton belül másik üzletet.  Mert a látszat ellenére azért hálózatban működő boltoknál vásárolni sok előnnyel is jár.

     

    Remélem hamar megkapod a szemüvegedet. A vásárlókönyvi bejegyzésre adandó válasz hatáideje 30 nap. Viszont az ügyfélszolgálatos kolléganők általában hamarabb válaszolnak a lakcímedre. És hidd el, hogy meg is próbálnak majd segíteni. De valószínűleg mire megérkezik a válaszuk, addigra Te már használni fogod a szemüvegedet. És remélem a kellemetlenségek ellenére elégedett leszel vele. 

    előzmény:
    aliasz (1)
    2009-11-23  13:51
  14. 2009. november 23. 14:4815.
    Ja és plusszban két kisgyerek volt velünk, akivel az egyik eladó foglalkozott addig, míg mi válogattunk. Egy rossz szavuk sem volt, amiért a gyerekek filccel kidekorálták az asztalt, ahogy véletlenül leszaladt a papírról a toll. 
    előzmény:
    Birok (14)
    2009-11-23  14:45
  15. 2009. november 23. 14:4514.
    Csak, hogy jót is mondjak róluk: nekem és a férjemnek is egy órán belül lett szemüvegünk a Vision Expressnél. Mindenki kedves volt és a szemüveg remek. 
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_607290 (8)
    2009-11-23  14:30
  16. 2009. november 23. 14:4513.

    Szia!

     

    Engem nem csak a határidő, hanem az ár is ledöbbentett. Az én szemcsim, dioptriával, tükröződésgátló bigyulával (szintén számítógéphez), új kerettel (szögletes, retro) nem került ennyibe - maszeknál, 4 munkanap alatt. Ebben benne volt a szemem újbóli bemérése is.

    Ráadásul csak azért fizettem ki egyösszegben az elkészítés előtt, mert nem volt biztos, hogy én megyek a szemüvegemért, ha készen van.

    Szerintem, azzal, hogy előre kifizettetik a szemüveget, bebiztosítják magukat. Gondolom sok volt a visszamondás emiatt a hozzáállás miatt. Így nem mennek tönkre akkor sem, ha a vevő türelmetlen, elégedetlen.

     

    Sajnálom, hogy így jártál. Remélem a véleményed eljut olyanokhoz is, akik ezen tudnak változtatni.

     

    Macs 

     

    előzmény:
    aliasz (1)
    2009-11-23  13:51
  17. Torolt_felhasznalo_770932
    Torolt_felhasznalo_770932
    2009. november 23. 14:4412.

    Szörnyű az a hely!!! :(

     

    Nekem volt, hogy a mínuszos kontaktlencsére pluszos szemüveget írtak fel korrekciónak, mert nem láttam jól a monitort. Azóta már tudom, hogy kontaktlencséből mindig egy picit gyengébb kell, mint szemüvegből, de ezt nem ott tudtam meg.

    Vagy amikor zárás előtt 20 perccel mentem, felforgatták az üzletet a szemüvegemért, és amikor meglett, és fizetni akartam, kiakadtak, hogy már lezárták a pénztárat, menjek el automatából pénzt kivenni ?!?! Persze nem mentem.

     

    Sajnálom, hogy így jártál!

     

    Én évek óta egy családias Ofotértbe járok, nagyon elégedett vagyok.

    előzmény:
    aliasz (1)
    2009-11-23  13:51
  18. 2009. november 23. 14:4111.
    Igen gondoltam rá, de a normálisabbja inkább nem szól hozzá, hanem elgondolkodik+figyel és ha már 1el kevesebb, akivel ezt megtehetik, már megérte...a sok hümmögő, meg felejtős!
    előzmény:
    ananász1 (9)
    2009-11-23  14:31
  19. 2009. november 23. 14:3910.
    sajnos ez van, most már okosabb lettem....tanulópénz
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_607290 (8)
    2009-11-23  14:30
  20. 2009. november 23. 14:319.

    szia!

     

    sajnálom,hogy így jártál,szörnyű,hogy nem hihetünk már senkinek sem...

     szerintem csak akkor tedd fel a Homárra,ha fel vagy készülve arra,hogy a kommentezők 99%-a be fog szólogatni...olvass vissza pár bejegyzést,és azok kommentjeit...

    előzmény:
    aliasz (7)
    2009-11-23  14:21
  21. Torolt_felhasznalo_607290
    Torolt_felhasznalo_607290
    2009. november 23. 14:308.

    A Vision Express-t el kell felejteni !!!!!!!!

    Persze hogy igyekeznek bebiztosítani magukat ahogy csak lehet... Régebben több szemüvegemet is csináltattam náluk, mindig mindenre várni kellett... A vicces az, hogy a szlogenük: "Szemüveg 1 órán belül" vagy valami ilyesmi, nem?! Teljesen átlagos, kis dioptriámhoz állandóan heteket kellett várni a kontaktlencsére. Ezt meguntam, a netről rendelem és 2 napon belül itt van... Kár hogy a szemüveggel ezt nem lehet megcsinálni... Amúgy az a tapasztalatom, hogy a kis optikai üzletek sokkal megbízhatóbbak, korrektebbek, HOZZÁÉRTŐBBEK...

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  22. 2009. november 23. 14:217.
    már próbáltam, de nem tudom hol lehet új témát indítani?! belinkelnéd? Kszi
    előzmény:
    wwwtisi (5)
    2009-11-23  14:18
  23. 2009. november 23. 14:196.
    minden adatot megnéztem, de a dátumot nem figyeltem, evvel együtt az eladó tegnap azt mondta, hogy a feltűntetett dátum csak formaság....erről ennyit
    előzmény:
    csibelány* (2)
    2009-11-23  13:59
  24. 2009. november 23. 14:185.
    Szemetek!!! Szerintem nem sok mindent tudsz tenni velük szemben, mondjuk megírhatod a történeted a homár.bolg.hu-ra.
    előzmény:
    aliasz (1)
    2009-11-23  13:51

Címlap

top