Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Decoupage-szalv étatechnik

Torolt_felhasznalo_589662
Torolt_felhasznalo_589662
Létrehozva: 2003. szeptember 17. 14:20
Sziasztok!
Előre is elnézést kérek, ha van már ilyen topic (én még nem találkoztam vele), a segítségeteket szeretném kérni. Ötleteket, tapasztalatokat esetleg még szalvétákat is szívesen cserélnék én ugyanis még kezdő vagyok a témában.
Nagyon köszönöm előre is a hozzászólásokat. Üdv :-)
  1. 2003. szeptember 19. 13:2326.
    Ja, és inkább a sárgába kellett volna a pirosat adagolni, szerintem. :-)
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_589662 (22)
     
  2. 2003. szeptember 19. 13:2125.
    Helló, esetleg megpróbálhatod antikolni is. Antik lakkal át kell kenni, és aztán úgy emlékszem 20 perc száradás után rámenni egy másik festékkel. Szigorúan csak egyszer lehet végigmenni egy részen! Ettől olyan repedezett, régi hatása lesz. Persze függ attól is, hogy illik-e a képhez.

    Festékekben nekem bejön a Creall is, jobb mint a Kreatív Hobbyban a Hobbi festék, és a Creallban gyönyörű gyöngyház színek is vannak, pl. a lila kis ékszeres dobozkát is ilyennel csináltam.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  3. Torolt_felhasznalo_589662
    Torolt_felhasznalo_589662
    2003. szeptember 19. 12:4524.
    Köszönöm az ötletet. Gondolod, nem fog nagyon szétporladni a gipsz? Mindegy, megpróbálom azért.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_353341 (23)
     
  4. 2003. szeptember 19. 07:1023.
    Egesz finom dorzspapirral "antik"-ra csiszikalhatod. Pl.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_589662 (22)