
Ki ne függött volna már rá legalább csak kicsit régi teleshopos reklámokra? Hihetetlen bűvölet volt. Mesterkélten eljátszott jelenetekben először bemutattak egy létező vagy legkevésbé sem létező, de jól eltúlzott problémát. Ezután felragyogott a stúdió, és porondra került A Megoldás. Szó, ami szó, úgy voltak megcsinálva az akár egyórás reklámok, hogy valahogy jó volt nézni a nagy megfejtéseket. Rengeteg magyar háztartásban ma is ott lapulnak az „XY 2000″ és Super-elnevezésű tárgyak, általában a szekrény mélyén vagy az ágyneműtartóban.
Ma már a Temu, a Shein, AliExpress és az olcsó(bb) árukat kínáló kínai boltok uralják ezt a terepet, na és az influenszerek is beszállnak a nagy kacatbizniszbe. A konyhai alkalmatosságok különösen élénk piacot jelentenek, és Magyarországon még viszonylag istenes a helyzet: nem mi számítunk a felesleges konyhai eszközök legfőbb felvevőpiacának. Itthon még inkább csak döbbenetes, ha valaki nem veri fel a rántottájához kézzel a tojásokat, pedig már erre is létezik szerkentyű. 15 képen mutatjuk meg, mi mindennel szúrják ki a szemünket, az epercsumázóval például csak óvatosan, mert szó szerint kiszúrhatod vele a szemedet!
Kattints a galériánkra!




