A Coca-Cola HBC Magyarország egy teljesen új termék, az okosvíz palackozását indította el egy 1,8 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően – tudatja az MTI-nek küldött közleményében a cég.
A GLACEAU smartwater alapanyaga a vállalat zalaszentgróti palackozójának ásványvize, amelyből egy felhőképződést utánzó gyártási folyamat során jön létre a különlegesen tiszta és friss ízű, hozzáadott elektrolitokat tartalmazó ital. Az ital előállításához szükséges technológiát Európában eddig csak Nagy-Britanniában és Hollandiában alkalmazták; elsőként Olaszországban, Ausztriában, Oroszországban, Csehországban, Szlovákiában, Szerbiában, Horvátországban és Írországban fogják piacra dobni.
Hazánk legnagyobb üdítőital-gyártója az elkövetkező években további bővüléssel és éves szinten százmillió palack okosvíz előállításával számol. Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezetője szerint az okosvíz a világszerte dinamikusan bővülő víz piac egyik különleges terméke, amely az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában már az első számú prémiummárkává nőtte ki magát.
A gyártó az utóbbi időben nagy hangsúlyt fektet az innovációra. Nemrég jelentették be, hogy fennállásuk történetében először egy alkoholos italt is bemutatnak majd, igaz, egyelőre csak Japánban.