A CNN-re hivatkozva írja a 24.hu, hogy a hatéves youtubernek, név szerint Boramnak 30 millió követője van, ekkora követőtáborból pedig már bőven lehet keresni is. A lap szerint Boram vett egy közel 2,4 milliárd forintba kerülő, ötemeletes ingatlant. A ház Szöul trendi negyedében, Gangnamben áll, az adásvételt a családi cégen keresztül rendezték, a céget pedig eleve a Boram két népszerű YouTube-csatornájából befolyó összeg miatt hozták létre. A két csatornából az egyik játéktesztekre specializálódott – 13,6 millió feliratkozója van ezen –, míg a másik egy videóblog, amelyet 17,6 millióan követnek. Az egyik legismertebb videójában a kislány instant tésztát készít egy műanyag játékkonyha eszközeivel, majd lelkesen el is fogyasztja az ételt.
Boramot nem mindenki nézi jó szemmel, a Save The Children nevű civil szervezet be is perelte a szülőket, a bíróság pedig büntetésként gyermekbántalmazás megelőzésére létrehozott tanácsadásra küldte őket. A gyereksztárokat szerepeltető YouTube-oldalak egyébként is hatalmas potenciált jelentenek. A Forbes összeállítása szerint tavaly a legjobban jövedelmező csatorna a hétéves, amerikai Ryan Kajié volt. 20,8 millió követője segítségével 6,5 milliárd forintnak megfelelő dollárt keresett. Ezeknél a youtubereknél nem csak a megtekintésszámok után folynak be a dollárok, gyakran pénzt kapnak cégektől, amelyekkel leszerződnek különböző merchandise-termékek árusításáért, vagy hogy egy-egy videójuk tartalmazzon bizonyos termékeket. A YouTube-ot már sokan felszólították arra, hogy tegyenek ez ellen a tendencia ellen valamit, ők egyelőre annyit csináltak, hogy kikapcsolták a kommenteket a fiatalkorúakat szerepeltető videók alatt, hogy a pedofilok kevésbé használhassák a platformot.