Számos italmárka adta hírül az elmúlt napokban, hogy ők is kivennék részüket a koronavírus elleni küzdelemből, ezért üzemeikben kézfertőtlenítőket kezdtek gyártani. Legutóbb a skót sörmárka, a BrewDog jelentette be termékkínálatának rendkívüli bővülését: alkoholmentes sörük (Punk AF) neve után Punk Sanitizer névre változott, a termék állítólag már el is érhető Angliában. A hír hallatán sokan támadni kezdték a márkát, hogy miért csinál üzletet mások bajából, de az egyik alapító, James Watt helyre tette a dolgokat: a kézfertőtlenítőket ingyenesen elérhetővé teszik.
A BrewDog mellett már a Leith Gin, a Verdant Spirits és a Pernod Ricard italmárkák is hasonló döntést hozott, mint ahogyan a különböző hírek szerint amerikai lepárló üzemek is követték már a jó példát.
Olvasd tovább a Krémmánia Magazinon »»
A koronavírusról:
Magyar kutató: itt maradhat velünk a koronavírus, és nekünk együtt kell élnünk vele