Megszokhattuk, hogy minden évben a John Lewis szállítja az év karácsonyi reklámját. Igényes, szépen fényképezett, vágott, nagyszerű zenékkel ellátott szpotok ezek, nem a filmművészet csúcsai, kissé sziruposak is, de pont ezért szeretjük őket. Idén is hozzák a formájukat: most egy lezuhant ufóból kikászálódó lány, Skye kalandjait nézhetjük két percen át, illetve a kisfiút, Nathant, aki segít neki, többek közt egy John Lewis-pulcsi segítségével.
A cég közleménye szerint az Unexpected Guest, azaz váratlan vendég című szpottal azt szerették volna bemutatni, milyen először szembesülni a karácsony csodájával. Különösen fontos téma ez most, hiszen tavaly sok család nem tölthette együtt az ünnepeket.
További tudnivalók:
- mindkét gyerekszínész profi, 14 éves;
- a reklámot szeptemberben vették fel, valódi erdőben és stúdióban;
- a zene, amit hallunk alatta, Philip Oakley és Giorgio Moroder közös szerzeménye, a Together in Electric Dreams feldolgozása;
- a pulcsi tényleg kapható az üzletláncban, de villogó fények nélkül, hiszen azokkal az első mosást sem élné túl.
Forrás: House Beautiful