Április 11-én, azaz ma startol és havi 499 forintba kerül majd a TV2 reklámmentes felülete, a TV2 Play Zéró, egyelőre próbaverzióban.
A Zérón a csoport csatornáinak – vagyis a TV2, a SuperTV2, az Izaura TV, a TV2 Séf, a Spíler1 és Spíler 2, a Jocky TV, a Prime, a TV2 Comedy, a FEM3 és a Zenebutik – teljes online kínálata elérhető a felületen. Mások mellett nagyszabású show-műsorok, sorozatok, díjnyertes vetélkedők, izgalmas realityk, magazinműsorok, teljes adások és adásból kivágott extra videók, exkluzív, csak online elérhető felvételek, műsorok, teljes filmek, és focimeccsek összefoglalói válnak elérhetővé anélkül, hogy a műsor közben reklámok szakítanák meg a szórakozás élményét.
A Kreatív kérdésére, hogy adataik szerint mennyire érzékeny a magyar fogyasztó a reklámmentességre, a csatorna elmondta:
a 30%-ot is elérheti azoknak az aránya, akik végül nem nézik meg az adott tartalmat, ha reklám szakítja meg, és már a hirdetés alatt elkattintanak.
A felület ingyenes próbaidőszakkal indít: a május 15-ig regisztrált felhasználók az első hónapban térítésmentesen érik el a platformot, később a havidíj 499 forint lesz. Emellett a streamingszolgáltatásoknál megszokott módon a Zéró csomagban sincs hűségidő.
Persze, ha retró ételreklámokról van szó, mi magunk kapcsolnánk be a tévét.
(Sajtóközlemény)