nlc.hu
Szabadidő

Koszos ülés a repülőn

Jelezték, hogy hányás borítja az üléseiket, a biztonságiak vezették le őket a gépről

Öt órán keresztül kellett volna hányásban ülniük a repülőn, amikor szóvá tettek, a kapitány a biztonságiakkal vitette le őket a gépről.

A „baleset” még a korábbi járat során történt. Az eset azután derült ki, hogy a pórul járt utasok egyik útitársa, Susan Benson a Facebookon elmesélte a történteket. „Úgy tűnt, hogy az Air Canada megpróbált egy gyors takarítást eszközölni, még mielőtt mi beszálltunk a gépbe, de nyilvánvaló, hogy ez nem volt elég. Az ülések büdösek voltak, és természetesen továbbra is koszosak. A légiutas-kísérők kávéőrleményt tettek az ülések hátán lévő tartókba, és parfümöt permeteztek a folyosón, hogy elfedjék a szagot” – állította Benson.

„Az érintett két utas próbálta elmagyarázni a személyzetnek, hogy ez így nincs rendben. Az öveket víz és hányás borította” – folytatta a nő, aki azt is hozzátette, hogy a légiutas-kísérők bár kedvesek voltak, de közölték, hogy nem tudják orvosolni a helyzetet, és átültetni sem tudták az érintett utasokat, mivel a járat megtelt. Susan szerint a pórul járt két nő elfogadhatatlannak tartotta, hogy öt órán keresztül utazzanak ilyen körülmények között. Ezt követően takarókat, fertőtlenítőkendőket és papírzsákokat kaptak, hogy azzal terítsék le az üléseket. „Végül kijött a pilóta, letérdelt hozzájuk és elmondta, hogy két választásuk van. Vagy önszántukból elhagyják a gépet, és a saját pénzükből új járatra vesznek jegyet, vagy a biztonságiak fogják lekísérni őket a gépről, ebben az esetben pedig a repüléstilalmi listára is felkerülnek. Azt is mondták nekik, hogy durvák voltak a személyzettel. Ezt viszont nem igaz. Idegesek és határozottak voltak, de nem viselkedtek durván.”

A Facebook-bejegyzés szerint végül tényleg a biztonságiak kísérték le a két nőt a repülőgépről. „Az Air Canada szó szerint azt várja az utasoktól, hogy hányásban üljenek, ha pedig ennek hangot adnak, akkor a biztonságiak jönnek értük” – zárta sorait Benson.

Az Air Canada szóvivője a CNN-nek és a The Washington Postnak adott nyilatkozatában elmondta, hogy bocsánatot kértek az érintett utasoktól, „mivel nyilvánvalóan nem kapták meg azt a színvonalú ellátást, amelyre jogosultak”. Emellett belső vizsgálatot rendeltek el, és felkeresték az ügyfeleket, mivel az adott gép személyzete nem követte az ilyen helyzetben előírt protokollt. „Továbbra is tárgyalunk velük az ügyben.”

Air Canada repülő

Fotó: Profimedia

 via

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top