
![]() |
2011 a véres ránctalanítás éve |
A brit Waitrose üzletláncnál kapható, olcsó kenőcs eladási adatai az elmúlt időszakban túlszárnyalták az összes hidratáló és fiatalító csodakrémét. A terméket a legkülönfélébb korosztályokhoz tartozó nők vásárolják és a többség bizony nem vagy nem kizárólag a gyerekének, hanem saját magának. Az anyukák észrevették ugyanis, hogy krém kiváló hatással van az arcbőrre és felfedezésük az internetnek köszönhetően hamarosan széles körben elterjedt.
A csodálatos popsikenőcs javarészt olívakivonatot és esszenciális levendulaolajat tartalmaz, parabénektől, színezékektől és petróleumszármazékoktól mentes. Bár a használók el vannak tőle ragadtatva, a szakemberek szkeptikusak. „A nők azért vásárolják a terméket, mert azt gondolják, hogy ettől olyan finom tapintású lesz az arcbőrük, mint a babapopsi. Az igazság azonban az, hogy ez valószínűleg csupán egy jó hidratáló krém és nincs benne semmi különleges” – igyekezett lehűteni a kedélyeket dr. Patrick Bowler, a Daily Mailnek nyilatkozó plasztikai sebész.