Miután Maros Ákos az ATV műsorában nyilvánosságra hozta, hogy a kilencvenes években miként alázta meg, és bántalmazta őt Kerényi Miklós Gábor (KERO) egy magukra zárt osztályteremben, az Operettszínház mostanra már kirúgott művészeti igazgatója egy nyílt levélben kért elnézést. KERO ebben nagyon óvatosan fogalmazott, azt írta, hogy soha senkit nem akart megalázni, és ha netán időnként szélsőségesen is viselkedett, akkor azt a „művészi érzékenység és a teljes belefeledkezés, a mérhetetlen művészi szabadságvágy okán” tette.
Ezt azonban nem hagyta szó nélkül Maros Ákos, aki Facebookon közölte, hogy a továbbiakban ugyan már nem akar semmit hozzáfűzni ahhoz, amit korábban elmondott Kerényiről, de a színházi rendező elnézést kérő levelét még kommentálná. „Kerényi Miklós Gábor nevetséges bocsánatkérését – már amennyiben ez a bagatellizált nyilatkozat annak tekinthető – annyival mindenképpen kommentálnám, hogy egy fiatal táncos vállfával történő elfenekelése nálam nem tartozik sem a “művészi érzékenység és a teljes belefeledkezés”, sem pedig “a mérhetetlen művészi szabadságvágy okán” elfogadható viselkedésbe” – fogalmaz.
Mint megírtuk, Maros nyilatkozatát követően az Operettszínház azonnali hatállyal kirúgta Kerényit. A színház közleménye szerint az intézmény belső vizsgálatot indított, a fizikai bántalmazás minden formáját elítélik, különös tekintettel azokra az esetekre, amelyek hatalommal való visszaéléssel együtt valósulnak meg.