Sztárok

Gelencsér Tímea munka miatt ment Ciprusra

Gelencsér Timi a szerelem szigetére utazott, mégpedig nem is egyedül

A szerelem szigetén töltött jó pár napot Gelencsér Tímea, de nem nyaralni, hanem dolgozni érkezett Ciprusra.

Az Exatlon Hungary műsorvezetője és a HÍR TV híradósa, György-Horváth Zsuzsa egy edzőruha márkának fotóztak, nagyon élvezték a közös munkát. Régóta ismerik egymást, ez megkönnyítette a hosszúra nyúlt, és fárasztó munkát is.

Timit már gyerekkora óta ismerem, előbb az édesanyjával találkoztam, akivel sokat beszélgettünk a gyermeknevelésről, hiszen ő is a sport szeretetére nevelte a gyerekeit, akárcsak én – mondja György-Horváth Zsuzsa.

Megnézem
Összes kép (3)

“Örültem is a közös fotózásnak – folytatja a híradós. – Tudtam, hogy összhangban leszünk, mert mindketten maximalisták vagyunk, ha munkáról van szó. Az pedig, hogy Ciprusra utazhattunk, kifejezetten élmény volt számomra. Az edzés az életem része, keményen sportolok, heti négy-öt napot, fegyelmezett napirendem van. A mozgás nálam nemcsak stresszlevezetés, hanem az egészségem megőrzése az cél. Szerintem csak úgy maradhat fitt az ember, ha igyekszik egészségesen étkezni és sokat mozog. Én mindkettő híve vagyok. Jógázom, piláteszezem, TRX-ezem és gerinctréningen veszek részt. A célom, hogy a vázizmaimat megerősítsem, hogy elkerüljem a mozgásszervi betegségeket. Főleg hasra, hátra erősítek, ezek a legfontosabbak. A fotózásokhoz is jól jött a jó kondink, hiszen ha kellett, strand röplabdáztunk, ha kellett sziklát másztunk egy-egy jó kép kedvéért.

Gelencsér Timi szintén sokat sportol, a dominikai forgatások alatt is minden reggelét futással kezdte. „Annak idején Fit-kid-es sportolóként kezdtem, most pedig a tánc, a futás és a funkcionális edzés lett az életem. Nagyon fontos a rendszeres mozgás számomra, és nem mindegy, hogy mit viselek sportolás közben. Az Indi-Go Fitness Style megálmodójával, Hegedűs Ildikóval már hét éve dolgozom együtt, saját sport kollekcióm is van náluk. Sokan azt gondolják, hogyha külföldön fotózunk, akkor mi a munka mellett sokat pihenünk. Ez nem így van, szinte egész nap dolgoztunk, és megérte, mert gyönyörű képek születtek a tengerparton, a sziklákon. Elég bevállalós vagyok ilyen téren, veszélyes helyekre is felmászok, ha a helyzet megkívánja. Ciprus pedig nagyon tetszik, remélem nemsokára újra visszatértek, akkor már egy kis pihenéssel egybekötve.”

Amikor megérkezett, már tudta, hogy hosszú napok várnak majd rá. Az első ciprusi képéhez is csak ennyit írt: “Ma megérkezés után csobbantunk egyet de holnaptól máris belevetjük magunkat a munkába.”

Gelencsér Tímea fotózásra utazott Ciprusra

Gelencsér Tímea fotózásra utazott Ciprusra (Fotó: Instagram)