Ördög Nóra és Nánási Pál a saját szakmájukban még mindig a legfelkapottabbak, de ma már inkább a közös márkájukat építik. A Nánásiék ma már külön brand a piacon, amibe a Nekem a termékcsalád és kisboltjai, valamint a közösségimédia-portfólió is beletartozik – írja a Forbes, amelynek augusztusi címlapján Ördög Nóra és Nánási Pál szerepel.
A házaspár ma már két kisboltot is működtet, közösségi oldalaikon pedig rendszeresen beszámolnak az eseményekről, ami nemcsak rajongókat, hanem konkrét fizető vásárlókat is hoz. A kisboltok beindításának alapját a rajongói bázis képezi, és a házaspár is rendszeresen felbukkan a boltokban, ahol el lehet őket kapni egy szelfire vagy egy rövid beszélgetésre. Nánásiék azonban többet szeretnének elérni.
Egy-két szezonig érdekes, hogy csinálhatnak velünk pár szelfit, de arra, hogy csak mosolygunk, nem lehet üzleti modellt építeni
– mondta a Forbesnak Nánási Pál.
A közösségi média és a személyes jelenlét elég volt az erős induláshoz, de a tartós vendégkört már jó minőségű termékekkel biztosítanák be, nem az állandó jelenlétükkel.