17 különféle címlappal jelent meg az 50 éves amerikai W Magazine ünnapi lapszáma. A borítókon világhírű szupermodellek, név szerint Naomi Campbell, Amber Valletta, Iman, Kendall Jenner, Precious Lee, Cindy Crawford, Bella Hadid, Karlie Kloss, Christy Turlington Burns, Shalom Harlow, Alex Wek, He Cong, Adut Akech, Anok Yai, Loli Bahia , Sora Choi és Binx Walton pózolnak. A címlapképeket több különböző fotós készítette, így azok más és más stílusúak.
A szupermodellek emellett nyilatkoztak is a lapnak. Arról kérdezték őket, hogyan látják az iparág múltját, jelenét és jövőjét, illetve saját helyüket és szerepüket a szakmában. Cindy Crawford úgy fogalmazott, az életkora nem lassította le szakmailag, illetve, hogy modellnek lenni olyan, mint sportolónak. „Ez egy készség, és az ember egyre jobbá válik benne. De mint egy sportolónál, a fizikai lényed megváltozik. Tisztában vagyok vele, hogy nem úgy nézek ki, mint 25 évesen, de olyan tapasztalatot és magabiztosságot viszek a kamera elé, ami akkor még nem volt meg. És még mindig szeretem, amit csinálok. Soha nem gondoltam volna, hogy úgy fogok dolgozni, ahogy jelenleg.”
Naomi Campbell arról beszélt, hogyan használja fel jelentős befolyását a tervezők következő generációjának népszerűsítésére. „A gyerekek, akikkel dolgozom, nem csak az általunk ismert piacokon vannak jelen, hanem Afrikában, a Közel-Keleten, Indiában… És mivel az emberek ismernek, és az idők során olyan jól megértettem a divatvilágot, meg tudom szerezni nekik azt a figyelmet, amit érdemelnek” – mondta a szupermodell. “– „A divat nagyon sokat adott nekem, és az én filozófiám, hogy ezt megosszam másokkal.”
Kendall Jenner a modellszakma fejlődéséről és a közösségi média hatásairól beszélt. “Sok minden történt 10 év alatt, és a fejlődés izgalmas. Többet vagyunk a közösségi médiában, mint öt évvel ezelőtt – vagy akár egy évvel ezelőtt. A közösségi média pedig teljesen megnyitotta a divatvilágot sokféle ember és ötlet előtt. Folyamatosan bővülünk új alkalmazások, platformok és más újdonságok felé. Ez a teljes élményt ad a közönségnek és arra készteti az embereket a divatvilágban, hogy legyenek a legkreatívabb önmaguk; gondolkodjanak el: „Mit tudok kitalálni ezután?”