Csobot Adéltól már megszokhattuk, hogy szívesen és jó érzékkel próbálgatja a különféle vintage és retró stílusokat. Már 2012-ben, az X-Faktor válogatóján a jazzkorszakot idéző öltözékben és frizurával ismerte meg az ország, de az 50-60-as évek stílusát idéző outfitekben is többször láthattuk már fotózásokon, színpadi produkciókban, vagy épp az El a kezekkel a papámtól! című filmben. Az énekesnő és fodrásza pedig ezúttal egy másik korszakból merítettek ihletet, amikor megalkották Adél új, göndör frizuráját, melyről néhány nappal ezelőtt az Instagram-oldalára is posztolt három képet. Az ilyen, hatalmasra bodorított hajviseletek a hetvenes évek diszkókorszakában jöttek divatba, de nagyot mentek a nyolcvanas években és még begyűrűztek a kilencvenes évekbe is.
Adél frizurájáról több sztár jellegzetes hajviselete is beugorhat. Elsőre rögtön a Sandyt alakító Olivia Newton-John-é a Grease című film zárójelenetéből. Érdekesség, hogy a musical sztorija az ötvenes évek végén játszódik, a filmet azonban húsz évvel később forgatták belőle, a jelmeztervezők pedig a két korszak stíluselemeit vegyítették a szereplők megjelenésének megalkotásakor. Ezért is kaphatott Sandy kataktere a hetvenes évek divatjának megfelelő stylingot az utolsó jelenetre.
Hasonló, bongyor tincseket hordott egyébként Balázs Klári is a nyolcvanas években, de a fiatal Kylie Minogue-nak is volt göndör korszaka, ahogy például Jennifer Lopezt is göndör hajjal ismertük meg a kilencvenes évek második felében és azóta is visszatér olykor-olykor ehhez a hajviselethez.
Adél Instáján több kommentelő is megjegyezte, hogy az énekesnő szerinte Esther Acebóra, A nagy pénzrablás című sorozat Stockholmjára hasonlít leginkább göndör hajjal. És lássuk be, ebben is van valami…
A spanyol színésznő ráadásul épp szintén a napokban posztolt magáról hivatalos Instagram-oldalán egy szintén fekete-fehér fotót, mely még hangulatában is hasonlít az Adélról készült képekhez.