Ahogyan arról mi is beszámoltunk, a hétvégén szörnyű baleset történt az Árpád hídon, amelyben egy személyautó elütött egy kerékpárost, majd összeütközött egy másik autóval. A 26 éves biciklis olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy hiába szállították kórházba, az életét már nem tudták megmenteni.
A sofőr egészen biztosan túllépte a maximális 70 km/órás sebességhatárt, egy szakértő a sodródás mértékéből azt becsülte, hogy a kocsik 130-150 kilométer/órás sebességgel száguldhattak, amikor a tragédia történt, tehát biztos, hogy a balesetet a gyorshajtás okozta.
Giltner Attila, a Magyar Gyorsulási Szövetség elnökhelyettese az RTL Reggeliben úgy nyilatkozott, hogy közvetett módon ismeri a balesetben megsérült Mercedes vezetőjét, aki elmondása szerint sok gyorsulási és pályaversenyre járt, nem volt gyakorlatlan sofőr.
Szerinte valami technikai vagy útprobléma léphetett fel, vagy valami más történhetett, ami miatt a sofőr elveszítette az irányítást a 600 lóerős autó felett, mert ahogyan elmondta, ezek a járművek tele vannak biztonsági eszközökkel. Sőt, külföldön már vezetéstechnikai tréningek mellett adják át ezeket a járműveket. Ugyanakkor arról is beszélt, hogy „semmilyen autós sport vagy versenyzési tevékenység nem állja meg a helyét közúton, ennek zárt pályán van a helye”.
Giltner Attila szerint aki igazán professzionális keretek között űzi ezt a sportot, az közúton nem nyomja, csak az arra kijelölt zárt pályán. Hozzátette, hogy a Gyorsulási Szövetségnél van egy mondás, miszerint „a sas nem vadászik a légyre, vagyis egy 600 lóerős autóval nem kergetnek 200 lóerős autókat”.