Új hangulatjele van a biztonságos szexnek, legalább is a Durex bejelentette, hogy vásárlói az “esernyő esőcseppek” hangulatjelre tették le a voksukat a globális hangulatjel-választáson, ahol arról kellett dönteni, melyik ikon legyen a biztonságos szex jelképe. Az óvszergyártó vállalkozás azt szeretné, ha december elsejei AIDS világnapjához közeledve egyre többen használnák az ikont a közösségi médiában, illetve szeretnék meghonosítani a jelet a fiatalok egymás közti kommunikációjában is.
Megfigyelték ugyanis, hogy a fiatalok nem szeretnek a szexről beszélni, de vicces hangulatjeleket szívesen használnak érzelmeik kifejezésére. A Durex azután indított kampányt a biztonságos szexet jelentő hangulatjelről, miután kiderült, hogy a 16 és 35 év közöttiek majdnem fele hiszi azt, hogy nem fenyegeti őket a HIV vírus veszélye.