Londoni és párizsi sikk egybe gyúrva
Camille Charrière a divatvilág egyik vezető influencerévé nőtt, outfit posztjait 617 ezer rajongó követi. A 29 éves félig francia, félig angol lány a pénzügyi területet hagyta el a divat, és a social media kedvéért, ma pedig már a legmenőbb márkákkal működik együtt, köztük a Chloé, a Mango, a H&M, a Tommy Hilfiger és a Harrods kérte már őt fel kollaborációra. A Camille Over the Rainbow néven ismert blogger nyíltan hirdeti, mennyire fontos számára az egyensúly az önazonosság és a karrier között.
Divat és hajfókusz a holland marketingesnél
A legismertebb holland blogger egyike a legsikeresebbeknek nemzetközi szinten is. Negin Mirsalehi marketinget tanult eredetileg, majd 2012-ben veselkedett neki a blogírásnak, remek eredményekkel. Ma több mint 4,7 millió követővel büszkélkedhet, köszönhetően személyes stílusának. Blogján, Instagram-profilján divat- és életmódposztokat oszt meg. A szponzorált posztjai már 20 ezer dollárt érnek, egy hajápolási márka már 800 ezer dollárt is kínált a 29 éves lánynak az együttműködésért, de nemet mondott. Családi méhészetükre alapozva inkább saját hajmárkát alapított Gisou Hair néven, amely tavaly 3 millió dolláros eladást produkált.
A legmenőbb feminista
Az egyik legnépszerűbb feminista profil mögött álló Candace Reels eddig 160 ezer rajongót szerzett tevékenységével. A Female Collective alapítója egy Los Angeles-i aktivista aki már saját ruházati márkát és stabil online közösséget épített fel. Sokan istenítik, ő pedig minden posztjával kiáll a női egyenjogúság mellett. Mély üzenetet hordozó posztokat és frenetikus mémeket egyaránt lájkolhatunk tőle.
Jógaikon anyuka
Rachel Brathen Yoga Girl néven futó profilja 2,1 millió követővel büszkélkedhet. A kétgyermekes anyuka személyes posztjaival és a jóga, valamint az egészséges, boldog, kiegyensúlyozott életre való törekvésével próbálja inspirálni követőit a mozgásra, akiknek az aktuális pózok mellett videókat, aranyos fotókat is megmutat az életéből.
Őrületes ínyencségek az egészségtudatos gasztroújságírótól
Erin Ireland „gasztroriporterként” jellemzi magát, aki egyúttal receptfejlesztő, mindemellett növény- és állatszerető. A nyálcsorgató jelző sokszor kevés ahhoz, hogy leírja a blogger egészséges alkotásait, Erin célja pedig nem is titkoltan ez. Vagyis, hogy megmutassa, milyen mennyei fogásokat ehetünk vegánként is. A növényi alapú étrend előnyeiről mesél képekben, currys csicseriborsó „húsgombócról” regélve, kitérve a káposztajégkrém adta gasztronómiai élményekre is.
Színorgiát teremt a 87 éves örökifjú
Baddie Winkle valóságos ikon az Instán, egy posztja akár 60 lájkot is hozhat, amiért a hirdetők is sok ezer dollár mélyen a zsebükbe nyúlhatnak. A 87 éves, vidám „néni” mára branddé vált, izgalmas, feltűnő színkompozíciókkal, enteriőrökkel üzeni a világnak, annyi idős vagy, amennyinek érzed magad. Eredeti neve Helen Van Winkle, hírnevét pedig unokájának köszönheti, aki 4 éve posztolt róla először egy vidám, vibráló ruhás képet, ma pedig Baddie 3,3 milliós rajongótáborában Miley Cyrus, Nicole Richie és Gwen Stefani is ott van.
A magyar bloggerlány hangulatfotói a Seychelles-szigetekről
A nemzetközi szinten is nagyon népszerű magyar lány óriásit futott a 2009-ben elindított blogjával. Festy in Style néven jut el a világ legizgalmasabb, legegzotikusabb sarkaiba, lenyűgöző, mesés színekben úszó, hangulatos fotókat posztolva. Az elsők között indult hazai divatblogger téren, és bár itthon sem könnyű érvényesülni, Festy ma már a travel blog szekciót is „bevette”. 230 ezer fölött jár a lájkolói száma, ült már a Gucci, Versace és a DKNY divatshow-in, L’Occitane, L’Oréal, Adidas és Louis Vuitton együttműködésekkel is büszkélkedhet.
Pólókkal a rák ellen
Lauren Mahon 2016-ban vágott bele a pólóbizniszbe, és messze nem csak a divat iránti elkötelezettség hajtotta. A GIRLvsCANCER projektet akkor kezdte el, amikor rákot diagnosztizáltak nála. A mellrákkal folytatott küzdelemmel párhuzamosan az Instagramon is tevékenyen elkezdett posztolni, az újabb és újabb nehéz, vagy éppen felemelő pillanatokról. Mára az 5,4 milliós követőtábora közösséggé formálódott, ahol a betegséggel kapcsolatos mindennapi gondokat is ki tudják vesézni.
Szépen illusztrált pozitív testképszemlélet
Pink Bits nagy kedvencünk, ha mondanivalóról és önelfogadásról van szó. A zseniális illusztrátorlány célja az Instagram-profiljával nem kevesebb, mint lelket és erőt önteni azon nőtársaiba, akik alacsony önértékeléssel vagy testképzavarral küzdenek, önelfogadásra, sőt önszeretetre buzdít mindenkit, származásra, súlyra, egészségi állapotra és persze korra való tekintet nélkül.
Kendőben, mégis szabadon
Mariah Idrissi egy igen izgalmas, sokrétű munkásságú brit blogger, marokkói és pakisztáni gyökerekkel. Modell, szónok, véleményvezér, aki akkor vonta először komolyabban magára a közfigyelmet, mikor az első hidzsábot viselő modell lett a H&M kampányában.