Október 16-án megjelentek a főváros utcáin a #GodIslove kampány óriásplakátjai. A Coca-Cola társadalmi vitát generáló plakátkampányára akár válaszként is értelmezhető a katolikus papot és egy Szentírás-idézetet ábrázoló plakát, mely János evangéliumából idéz: „Atyám házában sok hely van”.
A plakáton szereplő Hodász András atya népszerű vlogger, aki saját videós műsort készít a YouTube-on, és jelen van az Instagramon is.
A kampány üzenete szerint a kereszténységnek nem felháborodnia kell a neki nem tetsző jelenségek kapcsán, hanem inkább fölmutatnia a hitét Krisztusban, miközben hirdeti az Evangéliumot, melyben olvashatjuk, hogy Isten a szeretet (1Jn 4,16b).
A plakátkampány egyben játék is, amelyben arra kérik a résztvevőket, hogy a 13 budapesti helyszínen megtalálható plakátokkal készítsenek szelfit, majd a fotót töltsék fel a közösségi oldalakra. A képhez tegyék oda a #GodIsLove hashtaget, és két mondatban írják le, miért szeretnek kereszténynek lenni.
(MTI)