A népszerű influenszer, Natalia Taylor szavaival élve: ne higgy el mindent, amit az Instagramon látsz. Az influenszer azzal a céllal vette be magát az egyik IKEA-áruházba, hogy tanulságos, szemléletes példát szolgáltasson azzal kapcsolatban, hogy még mindig mennyire hajlamosak vagyunk naivan bedőlni a fotóknak, amelyek feltűnnek a közösségimédia-csatornák hírfolyamaiban.
Natalia Taylor feltette a nagy költői kérdést: vajon egy tömegek által ismert és használt svéd bútoráruházban készült fotósorozattal is képes elhitetni követőivel, hogy egy exkluzív álomnyaraláson vesz részt Bali csodaszép szigetén?
A válasz egyértelmű igen.
A megtévesztő képek posztolása után az influenszer egy leleplező YouTube-videót is készített, amelyben megmutatta, hogyan készültek a képek, melyeken keresztül el tudta hitetni követőivel, hogy Indonéziában van. A videó nagyot szólt, azóta majdnem egymillió nézővel büszkélkedhet.
Miközben ha kritikusabb szemmel nézzük a képeket, azonnal kiszúrhatjuk, hogy ez az IKEA. Bár ha egyszer a képekhez oda van írva, hogy Balin van az illető!? Onnantól kezdve ki gyanakodna?
Kiemelt kép: illusztráció, iStock