nlc.hu
Életmód

Vajon volt-e szükség a Crocs és a Balenciaga közös szörnyszülöttjére?

Sikerült a lehetetlen: még szörnyűbb lett a világ legotrombább lábbelije

Ahogy a bölcs mondás tartja: csak azért, mert valamit meg lehet csinálni, még nem biztos, hogy meg is kell csinálni.

Amikor Lyndon Hanson és George Boedecker Jr. 2002-ben megalapította a Crocs nevű céget, még senki sem sejtette, hogy nemsokára a nyolcvanas évek jellegzetes klumpáinak modernizált változatát szabadítják majd a világra. Félreértés ne essék, a Crocs papucs népszerűsége – világszerte több mint 300 millió párt adtak el belőle – érhető, mivel könnyű és tagadhatatlanul kényelmes lábbeliről van szó, amelynek a szellőzése is elsőrangú, így nem csoda, hogy sokan szeretik, akár otthoni lábbelinek, akár munkahelyi “váltócipőnek”. 

Szépnek azért nem neveznénk.

Természetesen senkit sem ítélünk el, ha Crocs papucsot hord, sőt, szerkesztőségünkben is akad olyan kolléga, aki semmi pénzért nem lenne hajlandó megválni a sajátjától. Azonban, amit az amerikai cég a baszkföldi luxusmárkával, a Balenciaga-val közösen megvalósított, azt nyugodtan illethetjük az erős túlzás, illetve a vizuális környezetszennyezés szókapcsolatokkal.

Igen, arról a Balenciaga-ról van szó, amelynek kreációit a legmenőbb divatbemutatókon szoktuk látni. Ezt csak azért szerettük volna előre leszögezni, mert így talán még erősebb a kontraszt. A Crocs és a spanyol divatmárka ugyanis nem egyszerűen egy különleges designnal ellátott változatot hozott össze a bumfordi papucsból, de nem ám. Kapaszkodunk? Íme a megfejtés:

Cipőszörnyet szabadított a világra két cég

Most komolyan, erre mi szükség volt? (Fotó: Balenciaga)

Jól látod, kedves olvasónk, ez itt bizony egy Crocs pacsker és egy magassarkú cipő nászából született…izé, ezúton is áldassék a divatipari innovációról beszámoló LADBible szerkesztője. Bár ezúton kérünk elnézést a magassarkú cipőktől, a fenti képen látható borzalom sarkát ugyanis látszólag egy műanyag sátorcövek, esetleg egy stilizált ión vagy dór oszlop támasztja alá. 

A két cégnek nem ez az első együttműködése, egy korábbi kreációjukért pedig nem kevesebb, mint 850 dollárt, azaz több mint 240 ezer forintot kellett fizetni, így gyanítható, hogy a fenti rémület sem lesz éppen olcsó. Ami talán nem is baj, mert így nem jön majd szembe minden utcasarkon a nyár során.

Még több lábbeli az nlc-n:

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top