Aktuális

Van képük hozzá!

A hollywoodi sztárok és a sztárszámba menõ topmodellek nemcsak a filmszerepek közül válogathatnak manapság, elhalmozzák õket jobb, vagy rosszabb reklámajánlatokkal is. Nézzük, ki mihez adja az arcát!

Macskaszem tejbajusszal
A tej élet, erő, egészség – ezt az elvet vallja Liz Hurley modell-színésznő is, aki csatlakozott az amerikai tejgyártó cégek közös kampányához, ott ugyanis vicces-erotikus képsorozattal, hírességek részvételével próbálják rávenni az embereket arra, hogy ne mondjanak le a tejivás öröméről. Liz maga is nagy tejivó: „Anyaként is szeretnék jól kinézni, és ehhez számomra fontos a tejfogyasztás. Napi egy pohár tej is megakadályozza a zsír lerakódását, és erősíti a csontokat, én már évek óta erre esküszöm” – nyilatkozta.

Bőrönd – Kék bársonyból?
Az ötvennégy évesen is gyönyörű színésznő számtalan, a mesterségéhez csupán áttételesen kötődő tevékenységben szívesen vállal szerepet. Feltűnt már több klipben (például Madonna: Erotica!), írt önéletrajzi könyvet, filmforgatókönyvet, producerkedett, modellkedett, és szerepelt a Dolce&Gabbana divatmárka hirdetéseiben is. Mostanában pedig úgy tűnik, szüksége volt néhány bőröndre.

Hány az óra…?
Több szempontból is szokatlan ennek a hirdetésnek a története. Egyrészt Meg Ryan ingyen vállalta a kampányt, gázsiját jótékonysági célra ajánlotta fel. Másrészt a kép az otthonában készült, mivel természetes környezetben szerették volna fotózni a színésznőt, rámutatva arra, hogy ő is pont ugyanolyan, mint egy hétköznapi ember. Harmadrészt a termék, a karóra nem a kép középpontjában helyezkedik el, az alkotók ugyanis direkt nem akarták mindenáron „az arcunkba” nyomni, tudván, hogy lassan a könyökünkön jönnek ki a hirdetések. Ők inkább csináltak egy szép képet, egy szép nőről. Harmóniában.

Ocean kávéja
Danny Oceannak azaz George Clooney-nak bejött a reklámfilmek világa. Tizenegy simán megvolt már, hiszen a színész reklámozott napszemüveget, szeszesitalt, autót és légitársaságot is. Legújabban egy luxus kávémárka nemzetközi nagykövete. Mint mondta, a minőségi termékek híve, és állítólag amerikai, illetve olaszországi otthonában is csak ezt a típusú feketét használja. Naná, hiszen tudja, lehet bármilyen az íze, ha ő hozza ágyba reggelente.

A teljes cikk a 38. héten, szeptember 20-án megjelenő Nők Lapjában olvasható.

Ajánljuk az e heti Nők Lapja további cikkeit!:

• Lajcsi apának is szuper  »
• Varázslatos vargánya »
• “Nekünk találkozni kellett…” »
• Génmódosított élelmiszerek »
• Mi lesz veled embrió? »

+ Ajándék füzet Kriston Andi három részes edzés sorával! 

• Légy feszesebb!»

• Légy lazább!»

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top